Croyfer Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 DENNE DVD-brenneren er ukens tilbud på komplett (NEC DVD-brenner IDE ND-1100A), og jeg vurderer å kjøpe denne. Er det noen som vet om denne brenneren er noe bra? Burde jeg kjøpe denne? Noen som har dårlige erfaringer med brenneren/merket? Lenke til kommentar
BioAcid Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Har ikke den der, men har den storebroren, ND-1300 tror jeg det var, å anbefaler deg heller å kjøpe den da den også kan brenne begge dvd formatene! (+ og -) :-) Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Har en ND-1100A selv, og den funker helt perfekt etter mitt syn. Å kjøpe en multiformat-brenner virker for meg helt bortkastet, med mindre du har tenkt å brenne masse til andre folk. Selv vil du jo uansett kunne lese de platene du har brent. Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 3. september 2003 Forfatter Del Skrevet 3. september 2003 Okey. Har stort sett tenkt å bruke brenneren til å ta backup med, så jeg trenger egentlig ikke noen multiformat-brenner. Tror jeg skal satse på denne brenneren. Synd at den sorte versonen koster mange hundre kroner mer fordi jeg har allerede kun svarte ROMs. Får vel ta meg en tur på mp og handle litt svarte frontdeksler. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 For den prisen ville jeg absolutt kjøpt den brennern. Har den selv, og er storfornøyd Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Du får den ogås oss elkjøp til 2000,- (om du ikke har tid til å vente på postmannen/kvinnen...) Det er en retail verisjon med diverse softvare/cd-r og DV +rw Den heter da Freecom men det er det samme som nec11000. Det står da også på selve enheten. Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Okey. Har stort sett tenkt å bruke brenneren til å ta backup med, så jeg trenger egentlig ikke noen multiformat-brenner. Tror jeg skal satse på denne brenneren. Synd at den sorte versonen koster mange hundre kroner mer fordi jeg har allerede kun svarte ROMs. Får vel ta meg en tur på mp og handle litt svarte frontdeksler. Takk for hjelpen. Er egentlig det tilbudet til komplett så bra? Sort version av "storebroren" koster 500kr mer på multicom. http://www.multicom.no/varedetaljinfo.asp?...agerantall=10pl (Sinnsyk link) Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 3. september 2003 Forfatter Del Skrevet 3. september 2003 Er egentlig det tilbudet til komplett så bra? Sort version av "storebroren" koster 500kr mer på multicom. Link forkortet For en fattig studentgutt som meg teller de 500 kronene ganske mye! Kjøper meg heller 25 stk. DVDr istedenfor! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå