BonBattery Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 haha var ikkje det jeg forventa som neste DLC for og være ærlig men intresang ide ^^ Lenke til kommentar
ancient_scars Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Eller er det bare noe Sims-esktragreier? Er nok mest Sims-greier, i tråd med Skyrim-tradisjonen om å ha MMO-innhald i eit singleplayer-spel. Heilt kurant for dei som vil leve seg maksimalt inn i verda (og ikkje kan bruke mods), vil eg tru. Om du først og framst ser etter mekaniske utfordringar, så er Skyrim uansett feil spel. TES har inneholdt huskjøp siden Daggerfall så dette er nok noe som ligger litt i forkant av The Sims. Nei, dette er innhold skapt for de mer dedikerte rollespillerne som ikke liker MMO. Det finnes mods som gjør lignende ting, men jeg vil påstå at Bethsoft som utvikler har muligheter for å gjøre dette langt mer avansert en modderne. Jup Daggerfall lot deg kjøpe hus samt en båt. Du kunne imidlertid kun ha en av hvær. Morrowind hadde ikke hus du kunne kjøpe. Du kunne imidlertid overta et forlatt eller drepe eieren og overta. Både Obliviion og Skyrim lar deg kjøpe flere hus. Vet ikke nok om denne DLC for å si mer, kan du bygge mange ulike hustyper forsjellige steder? Uansett fint for konsol spillere å få et hus utenfor byene. For pc vil denne sikkert bli brukt som mal for andre mods. Der treffer du spikeren på hodet. Dette gir modderne enda mer å jobbe med. Personlig likte jeg veldig godt det å kunne, f.eks., garve eget skinn og lage mat i Skyrim (noe som riktignok ble introdusert av moddere i Morrowind). Dette blir bare enda mer spas og morro. Jeg mener å huske at jeg kjøpte hus i flere byer og både liten og stor båt i Daggerfall. Hmm... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå