1BlueAnd1White Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Jeg hadde før en psp go og kjøpte en del spill (inkludert god of war ghost of spata) til den fra ps store. Senere så solgte jeg den og kjøpte en vita, men nå så skulle jeg prøve gow ghost of sparta til ps vitaen, men da står det ikke at jeg har kjøpt det. på alle de andre spilla så står det "Download" i stedet for "nuy now" pluss et sånt rødt ps store merkes om betyr at du har kjøpt det. Dette er veldig kjedelig siden gow er et dritfett spill. noen som vet hvordan jeg kan fådet tilbake? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 (endret) Trykk på meny-knappwen som ligger nede til venstre på PS Store. Under "Download list" skal alt du har kjøpt/lastet ned på kontoen din ligge sortert etter kjøpsdato. Om det ikke ligger der, er det et problem jeg aldri har hørt om før. Kan det tenkes at du har brukt en annen psn-konto når du kjøpte spillet? Endret 28. august 2012 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 28. august 2012 Forfatter Del Skrevet 28. august 2012 Det var der den lista var ja og slevfølgelig, når jeg gikk den veien så kunne jeg laste det ned merkelig, nesten som om spillet ligger 2 steder i ps store. men takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå