Smashing Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 (endret) Nå er det tid for en ny, billig flerbrukspc. Jeg har satt opp et oppsett, men har noen spørsmål om det. Jeg vet ikke helt om dette oppsettet er det meste jeg kan få ut av pengene. Her er oppsettet: Hadde satt pris på om dere kunne evaluere oppsettet, kanskje til og med satt opp et nytt et som er bedre. Nøkkelord for pcen er ytelse, støy og hurtighet. Budsjettet er på 6,800 kr som maks. Harddisker har jeg, så det er ikke noe å legge med. En SSD er et must though. Alt skal handles hos dustinhome På forhånd, takk Smashing Endret 28. august 2012 av Smashing Lenke til kommentar
blinc Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Du trenger strengt tatt ingen 800w PSU. OS har du fra før? Etter ytelse, støy og hurtighet ville nå jeg gått for Intel oppsett jeg da. Mener det ligger pakkeanbefalinger ute >7000kr. 1 Lenke til kommentar
Smashing Skrevet 28. august 2012 Forfatter Del Skrevet 28. august 2012 Du trenger strengt tatt ingen 800w PSU. OS har du fra før? Etter ytelse, støy og hurtighet ville nå jeg gått for Intel oppsett jeg da. Mener det ligger pakkeanbefalinger ute >7000kr. Det er sant, men nå er det tilbud på denne PSU'en. OS har jeg fra før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå