Zetheus Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Jeg har overklokket min P4 2,6@3,0 Ghz og med waterchill ligger tempen på 30 grader idle og på 37 grader når jeg kjører Prime95 på torture test. Er dette rett? hvor mye mer kan jeg klokke? Lenke til kommentar
hcgustad Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 tempen ser ganske lovende ut....men for videre klokking må du jo bare prøve ut... Lenke til kommentar
clinton Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Jepp.Ser vel greit ut det.bare til og klokke til den begynner og bli ustabil. Lenke til kommentar
Steinegal Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Nei. høyst sansynlig er det en feil på +/- 25°C Lenke til kommentar
Izex Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 God vannkjøling du har...Hvilke kjølekomponenter har du? Lenke til kommentar
Trinity Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Normal temp det på P4 800fsb med vannkjøling. Har lagt merke til at Asus sine hovedkort viser noen grader mindre enn f.eks Msi eller Abit ,hvilken som er mest rett vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå