Jan Erik Engan Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Lykt Bildet er fjernet. Beskrivelse: ......................................... Link til bildesiden Lenke til kommentar
wasco Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Noe av det beste jeg har sett fra deg Stilrent, estetisk og teknisk godt gjennomført Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 28. august 2012 Forfatter Del Skrevet 28. august 2012 Noe av det beste jeg har sett fra deg :)Stilrent, estetisk og teknisk godt gjennomført Hyggelig;) Ett bilde jeg egentlig ikke hadde noen tru på..men så viser det seg igjen da,att det en ikke har tro på selv,ofte kommer best ut;) Lenke til kommentar
wasco Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Noe av det beste jeg har sett fra deg :)Stilrent, estetisk og teknisk godt gjennomførtHyggelig;)Ett bilde jeg egentlig ikke hadde noen tru på..men så viser det seg igjen da,att det en ikke har tro på selv,ofte kommer best ut;) Jeg er jo veldig svak for stilleben. så dette falt virkelig i smak. Flott farge på lykta 1 Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 28. august 2012 Forfatter Del Skrevet 28. august 2012 Noe av det beste jeg har sett fra deg :)Stilrent, estetisk og teknisk godt gjennomførtHyggelig;)Ett bilde jeg egentlig ikke hadde noen tru på..men så viser det seg igjen da,att det en ikke har tro på selv,ofte kommer best ut;)Jeg er jo veldig svak for stilleben. så dette falt virkelig i smak.Flott farge på lykta Lenke til kommentar
Svein Oftedal Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Dette var litt uvant fra deg. Bildet ble absolutt severdig med flotte detaljer både i lykt og vegg. Utsnittet var fortreffelig. Lenke til kommentar
karoald Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Litt mer på høgre side-litt mindre på vengstre side ---ellers flotte farger og godt matrial i bildeflata Lenke til kommentar
Jan Åge Henriksen Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Praktfullt!! Mvh. Jan Åge Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 29. august 2012 Forfatter Del Skrevet 29. august 2012 Dette var litt uvant fra deg. Bildet ble absolutt severdig med flotte detaljer både i lykt og vegg. Utsnittet var fortreffelig. Takker;)..ja har nok ikke kun en sjanger å fotografere;) Litt mer på høgre side-litt mindre på vengstre side ---ellers flotte farger og godt matrial i bildeflata Takker;)..har mer å gå på på høyre side,men her gikk veggen over i rødt,så tok den ikke med... Praktfullt!! Mvh. Jan Åge Tusen takk;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg