Gå til innhold

kjøp av ny os disk

Oter

Anbefalte innlegg

har nå en ocz vertex 3 max 120gb,den skal skrotes,orker ikke flere bsod,fikk 3 bsod i løpet av 10min i går.

ny ssd disk med sandforce blir ikke aktuelt,og helt sikkert ikke et produkt av ocz.

er det noen ssd disker som fungerer 100% nå,og som ikke får bsod i hytt og pine?

eller er det like greit og kjøpe en Western Digital® VelociRaptor 250GB?

finnes det noen greie(gratis)disk klone program?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har nå en ocz vertex 3 max 120gb,den skal skrotes,orker ikke flere bsod,fikk 3 bsod i løpet av 10min i går.

ny ssd disk med sandforce blir ikke aktuelt,og helt sikkert ikke et produkt av ocz.

er det noen ssd disker som fungerer 100% nå,og som ikke får bsod i hytt og pine?

eller er det like greit og kjøpe en Western Digital® VelociRaptor 250GB?

Har har brukt http://www.hardware.no/artikler/samsung_ssd_830_128_gb/103855 i noen mnder nå å den er dønn stabil, jeg har 256 versjon da, ikke sikker på om det er noen forskjell. Er iværtfall meget fornøyd

Lenke til kommentar

Burde være klart for de fleste nå at du må OPPDATERE FW til sandforce for å slippe BSOD (dette ble vel fikset oktober ifjor)

Intel'en kannibalen nevner har akkurat den samme kontrolleren.

Ellers er Samsung 830 en fin og stabil disk (M4 også, men yter hakket under Samsung)

Lenke til kommentar

ser at det har kommet nyere fw,har 2.15 nå,har virket ganske bra i det siste,kanskje en bsod i løpet av siste måneden,helt til i går,da kom det 3 stk i løpet av 10min.

synd at det er så jævlig med jobb og få oppdatert fw,ettersom jeg ikke får oppdatert den på maskinen min selv

Lenke til kommentar

Ja , EaseUS to do backup er gratis.

____

Støtter forslagene om Samsung SSD'en.

Vil du ha noe som er enda råere , velg Plextor M3P ( M5P er like om hjørnet )

Den kommer med kvalitets Toggle NAND + masse cache.

Det er vel ikke for ingenting at Nizzen ( han har sannsynligvis det råeste oppsettet både her + XS ) her på forumet bruker denne SSD'en

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...