kjikvadrat Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Eg skal laga eit nytt lystelt, denne gongen i PVC-røyr. Per no tenkjer eg dimensjonar på 60x50x40 cm. I kvart hjørne treng eg trevegs forgreinar - 90* mellom kvart bein. Eg finn ikkje dette på internett. Eg ser t-røyr, men det går jo ikkje. I heile stasen treng eg totalt åtte slike. I tillegg treng eg seks meter PVC-røyr (minus den andelen forgreinarane tek). Slike røyr er billege, men forgreinarane er eg litt meir skeptisk på, men alt for dyrt er det nok ikkje. Har nokon nokre erfaringar å dela, evt kvar ein får kjøpt dette rimeleg? Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Rørlegger + byggvarehus er vel en bra start ? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Clas Ohlson er vel det som er nærmest 25 og 32 mm rør. Hjørnene blir det verre med, tror ikke jeg har sett det i Norge. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Bauhaus har mye rart. Det kan være lurt å sjekke de. Lenke til kommentar
Ole M Hagen Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Jeg har hatt samme ideen som deg og jeg stopper også på denne forgreneren. Har sett hos rørleggere, byggvareforretninger og hobbybutikker, men finner ingen. Håper også noen har ett svar på denne. Lenke til kommentar
Ole M Hagen Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 (endret) http://webshop.koral...rader-kort-32mm Kan dette være noe? De har flere størrelser ser jeg. Endret 24. oktober 2012 av Ole M Hagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå