PL610 Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Jeg har inntrykk av at det ikke samme behovet for å skru av og på wifi og Bluetooth på en iPhone som på en Androidtelefon. Det ser ikke ut til å bruke stort med strøm. 3G bruker en del, så det kunne vært kjekt for de som har behovet 2 Lenke til kommentar
Taggart Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Jeg har inntrykk av at det ikke samme behovet for å skru av og på wifi og Bluetooth på en iPhone som på en Androidtelefon. Er av den oppfatning at behovet for å skru av/på 3G, Wi-Fi. etc. etc. i ett sett er noe en eller annen Androider har funnet på for å få telefonen til å vare ut skoledagen. :nei2: 1 Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Jeg har inntrykk av at det ikke samme behovet for å skru av og på wifi og Bluetooth på en iPhone som på en Androidtelefon. Det ser ikke ut til å bruke stort med strøm. 3G bruker en del, så det kunne vært kjekt for de som har behovet mitt bruksmønster med nexusen er akkurat som ved iPhone 4s, men 4s slår den på batteritiden. Android er nok en del mer sulten på strøm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg