Joachim_F Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Plattformspillet har tre dager igjen av Kickstarter-kampanjen. Les hele saken Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Hadde gitt dem litt penger om det ikke var for at det er kun til pc, plattformspill på pc? April er vel kommet å gått for lenge siden? Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 (endret) Hadde gitt dem litt penger om det ikke var for at det er kun til pc, plattformspill på pc? April er vel kommet å gått for lenge siden? Ja, jeg har hørt om en konsollplattformer som heter Trine som visstnok skal være ganske bra. Det er ingenting i veien for at plattformspill skal kunne spilles på PC med tastatur, og det har kommet ganske mange bra plattformerspill som er utviklet primært for PC. Endret 28. august 2012 av radiohodet Lenke til kommentar
Alais Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Hadde gitt dem litt penger om det ikke var for at det er kun til pc, plattformspill på pc? April er vel kommet å gått for lenge siden? Jeg ser i utgangspunktet ikke noen problemer med en ren pc-utgave selv - tvert i mot ser jeg flere positive sider ved en slik utgivelse. På pc kan spillere i større grad enn på konsoll justere både grafikk og kontrollmekanismer, samt modifisere innholdet i spillet. Samtidig, om man ønsker en opplevelse knyttet sterkere opp mot konsoll, er det ikke noen problemer å koble til en gamepad (som utviklerene likevel anbefaler) eller til og med koble pc'en til TV'en. Lenke til kommentar
magnemoe Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Hadde gitt dem litt penger om det ikke var for at det er kun til pc, plattformspill på pc? April er vel kommet å gått for lenge siden? Er enklere å lage et spill på pc en konsoll for indi utviklere, om spillet blir laget ser dette greit nok ut å porte. Trine tror jeg også var pc først. Lenke til kommentar
Juke Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Trine kom til Windows først, og til Playstation Network ca 2 mnd senere. En stund senere kom det også til både Mac OS og Linux. Lenke til kommentar
Phido78 Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Heh, ble positivt overrasket av den videoen. Likte skiftet i musikk og utseende når han swappet mellom søstrene. Mulig dette blir et kjøp når den tid kommer ja. 1 Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Da er spillet finansiert! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå