Krismeko Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Utsikt fra Bukkelægret Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Her likte jeg V3 best, det med de fine blomstene i forgrunnen Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Likte nok vinklingen i v3 best - flott motiv Lenke til kommentar
Svein Oftedal Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Bilde som etter min mening krever breddeformat, derfor ikke hovedversjonen for min del. Som jeg har kommentert hos deg tidligere, liker jeg blomster ol i sitt naturlige miljø, derfor faller jeg for versjon 3. Bildene er noe preget av hardt lys, og etter min mening noe for kraftig fargemetning. Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 28. august 2012 Forfatter Del Skrevet 28. august 2012 Takk for kommentarer, alle sammen. Så lett jeg ser det etterpå selv også, at V3 er best... er så greit å høre det fra andre, håper jeg snart blir flinkere til å plukke ut beste versjonen Var dessverre midt på dagen dette, så lyset er hardt og fargene kanskje litt for mettet ja... men vannet er virkelig grønn/turkis der altså :) Lenke til kommentar
Mgr_Buddha Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Liker v1 best. Litt hardt lys som det har blitt sagt, men det synes jeg funker bra på motiv som dette. Det eneste jeg plages litt av er faktisk blomstene ved steinen som stjeler litt for mye av min oppmerksomhet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg