martlo Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Jeg lurrer på hva man egentlig trenger for å spille Counter Strike. Må man ha Half-Life installert? Eller går det an å bare installere Counter Strike? Hva er den seneste versjonen osv? Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 du har to alternativer, enten installere half life og counter strike mod over half life eller installere counter strike retail uten half life.. siste cs versjon er 1.5, hvis du har cs og half life må du ha siste hl patch i tillegg, denne er 1.10 Lenke til kommentar
Terradoc Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 last ned et program som heter STEAM, og du spiller den nyeste versjonen (1.6 beta). Det er gratis, du trenger ikke å eie hverken halflife eller cs Lenke til kommentar
Moondawg Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Trenger man ikke en gyldig Key for å laste ned fra Steam? Sånn rent bortsett fra at 1.6b er fullstendig Crap og ustabilt, er det en god plan å laste ned fra steam. Eller plukk opp en kopi av Halflife til 99,- et eller annet sted, og gåfor ver. 1.5.. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 mulig jeg er dum som ett brød, men jeg fikk aldri steam til å fungere skikkelig...fikk ikke starta spillet...den bare hang... nei, vent til 1.6 kommer ut for real før du starter med det...1.5 er mer enn godt nok Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 mulig jeg er dum som ett brød, men jeg fikk aldri steam til å fungere skikkelig...fikk ikke starta spillet...den bare hang... "Den som spiser som et fulg... blir dum som et brød!" - Mr. Lee Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 "Er du litt tom i magen... Blir du litt tom i hodet.." Fekk det ikkje te sjøl, bara hang, ikkje bara når eg skulle inn i spill. Unasett ka F e gjorde :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå