Xandathrii Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Kjøpt meg GOTY edition på Steam i går. Så nå er det tid for en ny gjennomkjøring. Jeg har selvfølgelig møtt alle buggene som jeg gjorde sist gang jeg spilte... Fallout.ini har blit justert for å kjøre kunne kjøre uten krasj med 4-kjener MEN, etter 3 timer spilt, kom superkrasjen... Jeg krasjer som fy, I og rundt Megaton city, spesielt når jeg Zoner ut eller fast travler... Kan virke som feilen kan ligge i auto-quicksaves etter travel vekk fra Megaton. Noen som har opplevd dette\ vet om en fix? Jeg spiller på en laptop med Nivida 640m, 8gb ram. Har tuklet mye med Settings uten hell... Lenke til kommentar
Cepherit Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Har du installert mods? Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 30. august 2012 Forfatter Del Skrevet 30. august 2012 Har du installert mods? I bøtter og spann, jobber med feilsøking med de nå. Rart at en mod skal kunne bugge slik lenge etter den er installert da... men mistenker at det er en Mod som ikke funker så bra overens med andre mods.... Lenke til kommentar
Cepherit Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Jeg er omtrent 100% sikker på at dette har med mods å gjøre ja. Det er ofte bare en liten mod som skaper konflikter mellom de forskjellige moddene. Prøv å deaktivere en og en mod, så finner du nok den som skaper problemer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå