LASL Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Lar deg finjustere fokus under videoopptak. Magic Lantern i ny drakt Lenke til kommentar
H_Treider Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Har brukt v2.3 i snart et par uker nå, og det fungerer strålende på mk2. Rask zebra og focus peek er bare noen av mange geniale funksjoner. Lenke til kommentar
ragev Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Har brukt flere versjoner av ML på 60D. Langt bedre enn stock firmware når det kommer til film samt et par artige funksjoner for foto, blant annet time lapse. Det eneste som irriterer meg litt er at magic zoom (som jeg bruker mye) flimrer når jeg filmer. Tror dette har å gjøre med begrenset regnekraft i kameraet, så her må det kanskje litt optimalisering til fra ML. ...Med mindre noen kan hjelpe meg med å overklokke kameraet mens vi først er i gang med eksperimenteringen ;-) Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Flimrer det hele tiden eller bare når du filmer i nærheten av lysstoffrør ? Lenke til kommentar
arthon Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 All ære til folkene bak Magic Lantern at de utvikler dette og gir det bort gratis. Samtidig er det totalt ubegripelig at Canon enda ikke har lagt til noen av disse typer funksjoner i original firmware for Canon DSLR. 2 Lenke til kommentar
Josten Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Testet dette selv i går på mitt 50D, men kunne ikke kjøre særlig høy oppløsning før jeg fikk mange framedrops. Antakeligvis trenger jeg et kjappere kort enn mitt Lexar 400X. Blir uansett spennende å se hva de klarer å få til videre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg