Kazuo Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Jeg kan starte, http://www.youtube.com/watch?v=GU1tXG1tQss selv sett langt verre en dette i Norge, spesielt inne på celler der politiet er BDSM sjefene.. Burde politiet straffes strengere en sivile ved bruk av unødvendig vold ? Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Ved misbruk av makt burde absolutt politiet straffes hardere enn man gjøres ved tilfeldig vold. Nå har jeg på ingen måte opplevd politivold utover demonstrasjoner og oppfattet norsk politi som veldig tilbakeholdende og avbalanserte. Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 29. august 2012 Forfatter Del Skrevet 29. august 2012 Ved misbruk av makt burde absolutt politiet straffes hardere enn man gjøres ved tilfeldig vold. Nå har jeg på ingen måte opplevd politivold utover demonstrasjoner og oppfattet norsk politi som veldig tilbakeholdende og avbalanserte. Ja tror nok Norsk politiet er langt mindre voldelig en en del andre politistyrker, men sett noen dårlig egg i Norge.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå