Gå til innhold

Gaming skjermt 24" til 2000 kr


aleksuz

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Sitter og leter igjennom ett hav av skjermer på diverse nettsider.

Veldig vanskelig og finne den skjermen jeg bør gå for, med tanke på at jeg heller ikke har mye erfaring med hva som er bra og dårlig innenfor skjerm verdenen.

 

Har noen tips til en gaming skjerm og eventuelt en link ville jeg satt veldig stor pris på det :)

 

ikke større en 24"

rundt 2000 kr eller mindre

 

Kunne også vært interessant og fått forslag til 120Hz skjerm av rimeligste sort, vet at dette ikke kommer på under 2000 men er villig til og strekke meg om det er verdt og gå opp litt for bedre ytelse i forhold til penger brukt.

 

 

Takk på forhånd! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har veldig god erfaring med Dell U2412M. En glimrende skjerm til en meget bra pris. Skjermen har et E-IPS-panel som betyr bedre fargegjengivelse og bildekvalitet enn ordinære TN-paneler. I tillegg har skjermen mange justerings- og tilkoblingsmuligheter. Byggekvaliteten er også på topp.

 

Jeg tviler på at du vil finne noe bedre enn Dell-skjermen til 2000 kr. Skal du ha en noenlunde brukbar 120Hz skjerm, vil jeg foreslå Benq XL2420T. Selv heller jeg mer mot førstnevnte skjerm da jeg har en del andre bruksområder enn kun gaming.

 

EDIT:Skrivefeil

Endret av Genius-Boy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...