NanoxD Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Jeg lurer veldig mye på om hvordan man kan konvertere .xxx filer om det er noen program som finnes for dette? Hvis dette ikke er riktig plassert av emne så finner jeg vell ut av det. vil takke for svar på forhånd. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Og xxx -filene dine åpner du i hvilket program? Det er vel da generelt bare å prøve å sende mail til utgiverne av programmet. Lenke til kommentar
NanoxD Skrevet 28. august 2012 Forfatter Del Skrevet 28. august 2012 Og xxx -filene dine åpner du i hvilket program? Det er vel da generelt bare å prøve å sende mail til utgiverne av programmet. okay da prøver jeg det. Lenke til kommentar
NanoxD Skrevet 14. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2012 Og xxx -filene dine åpner du i hvilket program? Det er vel da generelt bare å prøve å sende mail til utgiverne av programmet. okay da prøver jeg det. har ikke fått noen svar fra de, men disse filene blir åpnet i spill og lignende, det kan være velldig mye forskjellige filer, men de jeg prøver å åpner skal det være lydfiler i. skulle gjerne ha fått de over til mp4 eller noen annen lignende format. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Hvis det er filer fra spill så vil jeg tro at utgiverne i stor grad har gjort det på denne måten for å forhindre at brukere tar seg til rette og bruker deres kopibeskyttede kildefiler - for å vinkle det den veien. Enkelte spill har medfulgt tilleggsprogram slik at brukere kan lage egne baner. Om det er tilfelle så kan det hende du kan reversere og åpne en eksisterende bane og håpe at du kan eksportere enkeltfiler. Lenke til kommentar
NanoxD Skrevet 16. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2012 Hvis det er filer fra spill så vil jeg tro at utgiverne i stor grad har gjort det på denne måten for å forhindre at brukere tar seg til rette og bruker deres kopibeskyttede kildefiler - for å vinkle det den veien. Enkelte spill har medfulgt tilleggsprogram slik at brukere kan lage egne baner. Om det er tilfelle så kan det hende du kan reversere og åpne en eksisterende bane og håpe at du kan eksportere enkeltfiler. okay takk for det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå