Gå til innhold

[Løst] konvertering av .xxx filer?

NanoxD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Og xxx -filene dine åpner du i hvilket program?

Det er vel da generelt bare å prøve å sende mail til utgiverne av programmet.

okay da prøver jeg det.

har ikke fått noen svar fra de, men disse filene blir åpnet i spill og lignende, det kan være velldig mye forskjellige filer, men de jeg prøver å åpner skal det være lydfiler i. skulle gjerne ha fått de over til mp4 eller noen annen lignende format.
Lenke til kommentar

Hvis det er filer fra spill så vil jeg tro at utgiverne i stor grad har gjort det på denne måten for å forhindre at brukere tar seg til rette og bruker deres kopibeskyttede kildefiler - for å vinkle det den veien.

Enkelte spill har medfulgt tilleggsprogram slik at brukere kan lage egne baner. Om det er tilfelle så kan det hende du kan reversere og åpne en eksisterende bane og håpe at du kan eksportere enkeltfiler.

Lenke til kommentar

Hvis det er filer fra spill så vil jeg tro at utgiverne i stor grad har gjort det på denne måten for å forhindre at brukere tar seg til rette og bruker deres kopibeskyttede kildefiler - for å vinkle det den veien.

Enkelte spill har medfulgt tilleggsprogram slik at brukere kan lage egne baner. Om det er tilfelle så kan det hende du kan reversere og åpne en eksisterende bane og håpe at du kan eksportere enkeltfiler.

okay takk for det :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...