Trond Olav Løkken Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Rio Tinto Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Et fantastisk bilde, spør du meg! Prøver å finne ut hvorfor jeg liker det så godt. Tenker det må være de gode varme farger på stenene i forgrunn, samt at de er i forskjellige nyanser og størrelser som gir spenning til forgrunn. Og så vekker de uvante og flotte fjellhyllene bak interesse. Linjer i kontrast til stenene i forgrunn. Forgrunn og bakgrunn i mine øyne perfekt balansert. Et anderledes og praktfullt bilde Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Så enig med J1, dette er ett flott bilde med nydelige jordfarger og ` dalsprekken` i steinforgrunnen leder blikket inn til spennende lag med terreng i bakgrunnen :-) Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Et kæmpeflott bilde hr Løkken Mvh hr Olsson Lenke til kommentar
Svein Oftedal Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Fascinerende bilde, der linjer må være et stikkord. Spesielt at slik total maltraktering av natur og landskap kan bli flott å se på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg