øl_i_tastaturet Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Hei. Er mulig jeg er litt småparaonid her, men spør alikevel. Lørdags morgen før jobb sto jeg foran speilet på badet og brått kjentes det ut som et "popp" i bakhodet og så ble jeg veldig svimmel noen sekunder. Jeg kunnde bokstavelig talt høre et popp inne i hodet. Dagene etterpå har bestått av ilende hodepine og kvalme. Vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive hodepinen, men den er ikke konstant, får ca 8-10 "anfall" hver dag som varer i et par sekunder med intens smerte i bakhodet. Føler meg i tillegg kvalm. Hva kan det være? Noe jeg bør få sjekket hos fastlegen? Spiser sunt og driver med sykling et par ganger i uken. Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183 Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Hei. Er mulig jeg er litt småparaonid her, men spør alikevel. Lørdags morgen før jobb sto jeg foran speilet på badet og brått kjentes det ut som et "popp" i bakhodet og så ble jeg veldig svimmel noen sekunder. Jeg kunnde bokstavelig talt høre et popp inne i hodet. Dagene etterpå har bestått av ilende hodepine og kvalme. Vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive hodepinen, men den er ikke konstant, får ca 8-10 "anfall" hver dag som varer i et par sekunder med intens smerte i bakhodet. Føler meg i tillegg kvalm. Hva kan det være? Noe jeg bør få sjekket hos fastlegen? Spiser sunt og driver med sykling et par ganger i uken. Får du alle vitaminer og antioksidanter kroppen trenger? Hvordan er kroppsvekten din? Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 27. august 2012 Forfatter Del Skrevet 27. august 2012 178cm høy, 66kg. Tar dette til frokost, har riktignok vært uten de siste to ukene. http://www.proteinfabrikken.no/default/Vitaminer-Mineraler/Training-Pack-30-Dager-Proteinfabrikken-14535-p0000006478.aspx Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Vitaminer i pilleform fungerer desverre ekstremt dårlig i forhold til viss du får det via mat, grønnsaker o.l., kroppen tar nesten ikke opp vitaminer i form at kosttilskudd. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 27. august 2012 Forfatter Del Skrevet 27. august 2012 Frokost: Havregryn og wasa sport med kjøttpålegg. Lunch: Måltidserstatter eller pasta/kjøtt eller baguett med ost og kjøttpålegg Middag: kylling og grønnsaker Havregryn til kveldsmat 5 frukt om dagen Dette er hva jeg spiser. Burde inneholde nok vitaminer og mineraler. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Ok, så strengt tatt trenger du ikke de pillene, da er ikke vitaminmangel årsaken ihvertfall. Viss dette fortsetter ville jeg besøkt fastlegen. Lenke til kommentar
technicality Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 ''popper'' det hver gang? Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 27. august 2012 Forfatter Del Skrevet 27. august 2012 Nei, det var bare den første gangen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå