J@9 Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Hei. Fatter'n har en Hyundai H1, i denne har det alltid vært dårlig lys i taket bak. Lampa har 2 funksjoner, den ene er 4 led pærer som ikke lyser alverdens, og den andre er noe lysrør lignende greier (som i dette tilfellet bare gløder så vidt det er). Noen som vet hva dette lysrøret kalles?? Eneste som står på det er: SEO KWANG FUL10T6D 03.08 HH11202.2002A 92823-4A400 Når jeg søker på "FUL10T6D" så finner jeg bilder av lignende pære, men ikke noe sted man kan kjøpe den.. Eneste infoen jeg finner er: U-type fluorescent bulb, Base: 4PIN Length: 139.0i 3/4 1.5 Diameter: 19.8i 3/4 0.5 Lamp Current (A): 0.230i 3/4 0.02 Lumens (lm): 320 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Hvorfor kjører dere ikke bare til en Hyundaiforhandler og får de til å bestille for dere? 2 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Jeg er ikke ekspert, men den der tror jeg ikke du finner på Biltema. Gå til en merkeforhandler, der kan de skaffe den. 1 Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 28. august 2012 Forfatter Del Skrevet 28. august 2012 Dem får det sikkert til på en Hyundai forhandler ja, man da koster det vel deretter også hehe.. Men pæra ligner litt på dem vi har i taklysa i leiligheten her, og dem selges på clas ohlson.. Så det kan hende dem har det.. men jeg tviler. Lenke til kommentar
gxi Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Ser ut til å være et ganske standard lysrør, men den typen brukes tydeligvis ikke i Norge. Søker litt rundt, og det er kun Korea som kommer opp i forhold til kombinasjonen å bruke det i U-formet rør og G10q-sokkel. Du burde nok gå til en forhandler og spørre etter den så du får bestilt den fra Korea. U-formede rør er ikke uvanlig, men kombinasjonen lavspenning og G10q-sokkel er vist ikke vanlig. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 (endret) Du burde nok gå til en forhandler og spørre etter den så du får bestilt den fra Korea. Tror nok ikke du trenger å bestille den helt fra Korea. Mulig det er en koreansk standard, montert i en koreansk bil. Men Hyundai er et seriøst firma, og de har selvsagt delelager i Norge. Tipper den sære lyspæra er standard hyllevare hos alle Hyundai-forhandlere, selv om du ikke får tak i den på Biltema. Endret 1. september 2012 av Mannen med ljåen 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå