Mortzz Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Heisann! Jeg har nettopp hatt et friår hvor jeg har jobbet etter å ha fullført videregående skole studiespesialisering. Har nå startet første året på IT-støttet bedriftsutvikling og etter to uker skole (inkludert fadderuke) så er jeg så jævlig drittlei at det skulle ikke vært lov. Har egentlig lyst til å jobbe med noe innen bygg og anlegg, men jeg er ikke så lysten på å gå videregående igjen. Ingeniør har jeg heller ikke lyst til iom. at jeg må ha et år med matte først. Noen som har noen ideer/tips? Taes imot med stor takk! Lenke til kommentar
Akse Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Heisann! Jeg har nettopp hatt et friår hvor jeg har jobbet etter å ha fullført videregående skole studiespesialisering. Har nå startet første året på IT-støttet bedriftsutvikling og etter to uker skole (inkludert fadderuke) så er jeg så jævlig drittlei at det skulle ikke vært lov. Har egentlig lyst til å jobbe med noe innen bygg og anlegg, men jeg er ikke så lysten på å gå videregående igjen. Ingeniør har jeg heller ikke lyst til iom. at jeg må ha et år med matte først. Noen som har noen ideer/tips? Taes imot med stor takk! Du kan gå 4 år læretid med luselønn for å få lov til å ta fagprøven. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå