JoaJoa Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Noen som har noen erfaringer og meninger om Sony Ericsson t610 telefonen? Har de siste årene hatt nokia. Den siste er en 3510. Leste i den SE t610 testen her på amobil, at den var treg til å skrive meldinger? er dette fakta? vil jeg merke stor forskjell fra min nokia? Hva med minne? telefonbok og meldinger, er det plass til mange sånn circa? Til slutt. De fleste vennene mine har nokia. Hva vil skje hvis jeg mottar en vanlig bildebeskjed fra dem? kan jeg se dem? Håper noen kan hjelpe. Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Noen som har noen erfaringer og meninger om Sony Ericsson t610 telefonen? Ja Leste i den SE t610 testen her på amobil, at den var treg til å skrive meldinger? er dette fakta? vil jeg merke stor forskjell fra min nokia? Det kommer an på hvor fort du skriver. Telefonen registrerer tastetrykkene selv om det tar litt tid før skjermen oppdateres Hva med minne? telefonbok og meldinger, er det plass til mange sånn circa? Telefonen har 2MB minne til alt mulig stæsj du måtte ønske å laste ned. Telefonboken har plass til 510 kontakter (+hva du eventuelt måtte ha av plass i simkortet) mens det er plass til ca 100 sms-meldinger. Mms-meldinger lagres i telefonens dynamiske minne, så her har du 2MB til rådighet om du sletter alt annet Til slutt. De fleste vennene mine har nokia. Hva vil skje hvis jeg mottar en vanlig bildebeskjed fra dem? kan jeg se dem? Det skal gå fint å motta bildebeskjeder fra nokia, men andre veien kan bli problematisk (var i alle fall det med t68i og nokia3510). Noe annet å være obs på er at nokia bare har støtte for "leke-mms". Dvs. at om du sender en mms med animasjoner, lyd og flere enn en side til en nokiatelefon vil den(mms'n) ikke fungere slik som den skal. Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 3. september 2003 Forfatter Del Skrevet 3. september 2003 Takk for hjelpen ja Det med tregheten skal jeg nok overleve. For hvis telefonen registrerer trykkene har det ikkeno å si. Syntes det minnet der hørtes nok ut jeg men. Ble sakt at det var lite minne i testen. Men mener du at den har 2MB dynamisk minne, + telefonlista og sms'ene? Hmm. det med bildebeskjedene var litt surt. Ønsker å sende bildemeldinger til nokia telefoner også. Jeg snakker om de vanlige gode gamle bildemeldingene. Ikke de nye farge greierne. Hva skjer hvis jeg sender et slikt bilde til en nokia telefon? Noen som vet om dette er fikset på de nyeste telefonene? Hvilke muligheter er det for å koble mobilen til pc'en? finnes det kabler til denne telefonen? ps: Hva er mest lønnsomt med tanke på garanti. Kjøpe telefonen på Smartklubben eller på en webshop.. Eller er det like lang garanti? Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Det er 2MB dynamisk minne + sms og telefonbok ja. Det er mulig nyere nokiaer har bedre støtte for bildemeldinger, men det funket i alle fall ikke å sende et bilde fra t68i til 3310 (funket andre veien dog). Når det gjelder tilkobling til pc er bluetooth å anbefale ettersom dette gir større muligheter enn kabel (man kan ikke overføre bilder fra mobilen til pc med kabel). Når det gjelder garanti så er denne den samme samme hvor du kjøper telefonen. Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 8. september 2003 Forfatter Del Skrevet 8. september 2003 Da har jeg nesten bestemt meg for å bestille en SE t610. Men det virker som om dette er en meget populær telefon for tiden. Jeg har egentlig i alle de år hatt "ungdomstelefoner" da de har gitt meg alt jeg har trengt av funksjoner. Men nå vil jeg ha en litt mer "avansert" mobil. MEN har det seg slik at "alle" har denne mobilen nå? virker slik, etter å ha lest litt her på amobil osv. btw: jeg vil koble mobilen til pc'en, for å legge inn alt mulig dritt, bilder, ringetoner, spill osv.. samt at jeg vil laste opp bilder fra mobilen til pc'en. Kan jeg gjøre alt dette med en kabel, eller må jeg ha bluetooth? hvor mye må jeg regne å ut med for en bt adapter? Lenke til kommentar
ArneMoe Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Synes den T610 var treng på alle områder.. ikke bare til å skrive meldinger.. Hadde lyst på den jeg og, helt til jeg prøvde den.. Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 T610 er verdt alle penga, du blir nok veldig fornøyd. Lenke til kommentar
ArneMoe Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Jeg leste etter forrige innlegget mitt, at T610 ble raskere dersom man oppgraderte programvaren.. Hvis det er fakta, kommer jeg nok til å kjøpe den.. Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Det jeg synes er negativt med T610 er. 1 :At man maa trykke saa sinnsykt mange ganger fra man er ferdig aa skrive en melding til man har funnet nummeret i telefonlisten og sent meldingen. 2 : At det ikke er mulig aa slaa av at meldinger som blir sendt blir lagra i 'Sendte Meldinger' og dermed fylle opp SMS minnet alt for raskt. 3 : Det er ikke mulig aa svare paa en MMS melding som vanlig SMS. Laa oss si du du faar en MMS med ett spoersmaal i og du velger "replay" saa blir svaret ditt sendt som MMS og dermed betaler du mye mer enn hva du betaler visst du hadde sendt svaret som SMS. Her burde SE lagt inn ett valg som spoer om du vil sende svar som MMS eller SMS.. 4 : Javaen er daarlig, treig, har ikke socket ikke stoette for IR eller bluetoot. 5 : Det er ikke mulig aa legge inn addressen til personen du har i addresseboken. Bare E-Mail addressen. 6 : Det er er ikke med mulig events som gaar igjen hver dag/uke/mnd/aar i kalenderen.. Ingen bursdager, ingen faste moete tider osv .. Sinnsykt irriterende Men ellers en meget bra telefon. Lenke til kommentar
bulldog Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Det ER mulig du finner en og annen kommentar om SE T610 hvis du bruker søkefunksjonen på forumet her.. :wink: Lenke til kommentar
Toset Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Noen som kan fortelle meg hva som er nyeste software versjon på SE T610, og hvordan man kan sjekke dette? Skal snart kjøpe ny, kunne tenke meg å sjekke om den er oppdatert i butikken. Lenke til kommentar
CosworthPower Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 For å sjekke firmware info. > * < < * < * Deretter velger du "service info" , "SW information" Firmware R1L013 er den nyeste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå