Magical Mystery Tour Guide Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 http://www.youtube.com/watch?v=5jXtq9rsjV0 Skremmende masse som matcher dagens verden. Lenke til kommentar
RWS Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Slapp av, jesus kommer ikke... Dette med dommedag har kristne ALLTID trodd var rett rundt hjørnet, slik har det vært helt siden paulus sin tid. Når skal det gå opp for dere at dere tror på en gedigen løgn egentlig? Og ikke minst, hvor lenge skal vi andre tolerere disse rabiate løgnene dere løper rundt og skremmer småunger med? Når skal bevisene komme på bordet? Personlig merker jeg at jeg har NULL respekt igjen når det kommer en eller annen jesus fantast bort og skal selge meg løgnene i bibelen, for alt som hadde krevdes av vedkommende jesus fan var å se litt på bibelens historie og sammen settning og en viss mengde av det vanskeligeste for en kristenmann å inneha i dette spørsmålet da, nemlig ærlighet, så ville vedkommende sett at han tror på noe som rett og slett ikke er sant i det hele tatt. Og dette kaller de sannhet? Jajøss... Prøv å les om alle forfalskningene, tilleggene, manglene, ja hele historien til bibelen med åpne og ærlige øyne og se hvor troende du er etter å ha gjort det. 33% (1/3 del) av NT VET vi at er tillagt av folk LENGE etter at jesus døde, altså folk som gjerne ville ha SIN versjon av hva DE trodde på med som tellende i kristendommen, og den andre 33%, vel, de aner vi ikke hvem som skrev! Den siste tredjedelen vet vi hvem forfatterne er (eller tror vi vet, da alt orginalt for lengst er borte), men også her florerer det av tillegg, mangler, oversettelses feil og direkte slurv fra alle de som satt kopierte dette en eller annen gang i tiden (Man hadde ikke Canon kopi maskiner da vet du...) Du har sikkert hørt om historien om kvinnen som hadde vært utro og som ble dratt med til jesus slik at han kunne dømme henne? (Der jesus sier at den som aldri har syndet kan kaste den første stenen...). Dette er IKKE med i orginalen (den orginalen som er eldst da, da den virkelige orginalen er borte, som sagt..) men tilføyd senere. Samme med det paulus liksom sier, at kvinner skal tie i menigheter. Det er heller ikke med i de tidligste orginalene... Og hvor mye annet som faktisk er tillagt av en eller annen ved en senere anledning gidder jeg ikke å komme inn på her, (det er ganske lett å google selv hvis du ønsker) men det er tonnevis av det! Løgner og atter løgner er hva hele historien om jesus er forankret i og dette tror folk. er sannhet.. Sier litt om hvor opptatt de faktisk er av sannheten, som de hele tiden innbilder seg at de besitter, når de tror blindt på at løgnene i bibelen er noen sannhet... Så den dommedagen kan du skyte en lang hvit pil etter, det kommer ikke til å skje. Beklager at jeg var den som fortalte deg dette, men fakta er fakta selv om den kan være litt hard mot de som tror på disse løgnene. .. Men tipper jeg rett så er jeg vel bare styrt av satan tenker jeg.. Sannheten om bibelen er rett og slett for hard og for mye å få rett i trynet for en troende kristenmann og de velger derfor å la være å tro dette om bibelen, som de jo tror er guds ord... Problemet er at dette slettes ikke er guds ord, men skribleriene til folk som helt klart skrev dette med en agenda. Det kan til og med hende at de ikke engang tenkte over at det de skrev ikke var sant, men brukte den samme uærligheten man finner i alle religiøse for å forsvare deres syn på saken. For den ærligheten er det rett og slett for lite av i religiøse kretser, de er så uærlige som det er mulig å være når det kommer til sin tro, der trenger ingen sannhet inn nei... Bedre da å påstå at vedkommende som forteller den sørgelige sannheten om bibelen og den store helten deres er styrt av satan... Joda, hørt den før, så spar deg... 1 Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Ja vi er i endetiden, men du bør ikke stole på islam. For denne verdens undergang vil også bety slutten for islam. Muhammed "forutså" ingenting, fordi dette er tatt fra Bibelen, og vridd til for å få en "islamsk" vri. Bak den muslimske avguden allah står forøvrig satan selv, og det er ham muslimene er blitt lurt til å tilbe. Satan og hans tjenere vil forøvrig være aktiv i endetiden, fordi satan vet at han har liten tid igjen. Og det kan vi bla se på muslimenes økende aktivitet og massakrer på kristne minoriteter i midtøsten og Afrika. 1 Lenke til kommentar
RWS Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Ja vi er i endetiden... Akkyrat de ordene der har kristne sagt siden de første begynte å tro på løgnene til jesus, den selvoppnevte jødenes konge. ALT, absolutt alt, som kan brukes som endetid profetier blir vrengt, vridd og brukt av kristne for å støtte deres gamle myter om at jesus kommer tilbake som en diktator for å drepe alle som ikke tror blindt på de løse påstandene boka om han påstår og helt siden år null har ignorante sjeler gledet seg over disse våte deilige tankene på at DE skal leve evig, men har det skjedd....? Nope: Kommer det til å skje? Nope... Jesus er en myte og myter kommer ikke igjen som morderiske diktatorer like lite som Hitler vil komme igjen... Så sorry, her tror du på Harold Camping... men du bør ikke stole på islam. Like lite som man bør stole på noe med religiøst innehold. Det er ønske tenkninger satt sammen av ignorante menn som stort sett var livredde kvinner... For denne verdens undergang vil også bety slutten for islam. Denne verdens undergang vil bety slutten for ALLE som bor i denne verden Balty... Som jeg har nevnt før, hvis den dagen kommer skulle jeg ønske at jeg kunne se trynet til en kristen når det går opp for ham at han ikke kommer til å bli spart heller... Stormannsgalskapen lenge leve for slike som deg som tror dere vil leve evig... Muhammed "forutså" ingenting, fordi dette er tatt fra Bibelen, og vridd til for å få en "islamsk" vri. I likhet med kristendom ja, som også rappet en hel del fra jødenes bibel for å koke videre på selv. Heller ikke muslimer klarte å koke sammen noe på egen hånd og det sier jo litt... Bak den muslimske avguden allah står forøvrig satan selv, og det er ham muslimene er blitt lurt til å tilbe. He he. Hva med deg da balty, hvordan VET du at det ikke er du som tilber satan, den eneste virkelige helten i de kristne/jødiske/muslimske doktriner? Satan og hans tjenere vil forøvrig være aktiv i endetiden, fordi satan vet at han har liten tid igjen. Slapp av balty, satan kommer du nok aldri til å bli kvitt, for hvordan skal guden din overbevise noen om sin godhet om han ikke har ondskap å sammenligne godhet i mot? Og det kan vi bla se på muslimenes økende aktivitet og massakrer på kristne minoriteter i midtøsten og Afrika. Som på sin side er trigget av kristnes fremferd i verden i over 500 år, der de kristne fritt og uhemmet har reist rundt og truet jødeliket på korset opp i ræva til folk. Nå får de smake sin egen medisin... Ikke for at jeg er ENIG med noe av dette, vold er noe dritt, jeg bare påpeker fakta her om kristnes fremferd på nøyaktig samme måte verden over i snart 500 år.. Merkelig nok hører jeg deg aldri si noen om de ti tusner av barn i afrika som hvert år blir vansiret og drept fordi kristne foreldrene og prester tror de er hekser og trollmenn.... Da er det stille om hvor "god" den kristne guden er fremfor den islamske, som begge bare er avarter av jødenes krigsgud yahwe som ble funnet på av en ignorant liten ørken stamme som trengte unnskyldninger for å rappe landet til andre folk....... Eller alle de andre forbrytelsene som kristne har begått oppover årene, fra rene ran av nasjoner rikdommer til masse voldtekter av barn... Da hører vi ikke noe om denne gudens godhet.... 2 Lenke til kommentar
LiamH Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 (endret) Endret 3. september 2012 av LiamH 1 Lenke til kommentar
SleepHead Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Jeg tror dommedagen teoriene egentlig bare er ett triks for å få folk til å vie seg til gud fortest mulig så de ikke havner i helvette. De bruker ekstra mye frykt for å konvertere folk. Noen enige? Lenke til kommentar
LiamH Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 (endret) Dommedagsprofetier er så oppbrukte og så uten troverdighet at jeg er fristet til å kalle de som tror på dette for idioter. Selv-oppfyllende profetier er den enkleste formen for spådom som finnes. Magical Mystery Tour Guide: Jeg kan godt lage deg et par dommedagsvideoer til som vil passe merkverdig godt med dagens verdenssituasjon og ikke minst Bibelen. Vil du tro på disse også? Endret 15. september 2012 av LiamH Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå