Gå til innhold

Dårligere nett ved gaming

Anbefalte innlegg

Hei :)

Jeg spiller et spill der man som status (ping / bra nett) bør ha rundt 50 / 60. Dette har jeg hatt i mange måneder men for rundt 2 uker siden så plutselig er jeg havna permanent rundt 100. Dette blir et problem da jeg må ha gode reaksjonsevner og kunne skifte våpen ganske rask. Spillet er FPS.

Noen som vet om det kan ha noe med nettverks-kortet ? Ifølge speedtest.net så har jeg ikke dårligere nett en før, verken upload eller download. Jeg har ingen filer i uTorrent som seeder og alle er ferdige. Tror ikke det er noen programmer som sluker internett fordi jeg merker ikke forskjell når jeg surfer på nettet.

Takker for alle svar :)

Endret av Hunterra
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skru av alle bokser som har en nettverkskabel tilkoblet og skru dem på igjen. Hvis du ikke har high end utstyr så er det smart å gjøre dette hver gang du skal bruke nettet til noe som krever lav latency.

Alternativt så kan du kjøpe nytt utstyr av bedre kvalitet, da klarer man seg som regel med å skru av og på en gang i mnd eller sjeldnere. Mitt utstyr blir som regel kun restartet når det oppstår et problem og det kan gå mange mnd mellom hver gang det skjer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...