KMilla Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Jeg har nettopp kjøpt en Lexmark Impact S305 printer, og det fulgte med blekkpatroner til denne. MEN, jeg får ikke til å sette disse inn rett. De er smale med en rød "plastikk-dings" på, og ser ut til at de skal settes på en magnet -men det får jeg da altså ikke til! Trodde dette skulle bli enkelt, jeg.. Er det noen som har Lexmark og som kan gi meg noen tips/råd? :-) Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Hva sier bruksanvisninga di om hvordan du skal sette de inn? Husk at du skal starte med å putte CD-en som fulgte med i PCen din, da får du opp step-by-step-forklaringer på skjermen. Lenke til kommentar
Refraction Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Jeg har nettopp kjøpt en Lexmark Impact S305 printer, og det fulgte med blekkpatroner til denne. MEN, jeg får ikke til å sette disse inn rett. ....................... Er det noen som har Lexmark og som kan gi meg noen tips/råd? :-) , og ta av plastikken før du setter i patron(ene) ... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå