Øystein.F. Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Mykje tyder på at Wii U blir tilgjengeleg i god tid før jul. Les hele saken Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Men spørsmålet blir vel om dette gjelder USA alene, eller Europa også...? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Får håpe datoen stemmer. Gleder meg latterlig mye til Wii U. Skal helt klart kjøpes, sammen med ZombiU og kanskje Nintendo Land. Lenke til kommentar
Fippmeister Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 tidenes mest bemasede leketøy siden pokemon får en slippdato? jah. Ganske sikker på at det blir før folk kjøper inn julegavene sine, ja. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 (endret) Er nok bare USA desverre, jeg blir en grinete voksen mann om jeg ikke får min kjære Wii U dette året. Lenge har jeg gledet meg å bytte ut min Wii Om vi får en gladmelding om den skal komme her også i dette året så er det fram med termos, grill og telt så skal jeg campe utforbi Elkjøp Forus Endret 27. august 2012 av iToMaN Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Lag et skikkelig Mario spill og jeg kjøper. Stoler ikke på Zelda etter SS desverre ENDA et 2d mario er totalt uinterssant for meg (og flere andre antar jeg) Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 (endret) Er nok bare USA desverre, jeg blir en grinete voksen mann om jeg ikke får min kjære Wii U dette året. Lenge har jeg gledet meg å bytte ut min Wii :)Om vi får en gladmelding om den skal komme her også i dette året så er det fram med termos, grill og telt så skal jeg campe utforbi Elkjøp Forus Haha, det gjorde jeg når jeg ventet på Wii (pga Zelda TP), dog uten telt På forus faktisk! Endret 27. august 2012 av M@R7!N Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Klør i hendene etter en Wii U....krysse fingrene for at om datoen stemmer at EU også får da. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 (endret) Er nok bare USA desverre, jeg blir en grinete voksen mann om jeg ikke får min kjære Wii U dette året. Lenge har jeg gledet meg å bytte ut min Wii :)Om vi får en gladmelding om den skal komme her også i dette året så er det fram med termos, grill og telt så skal jeg campe utforbi Elkjøp Forus Haha, det gjorde jeg når jeg ventet på Wii (pga Zelda TP), dog uten telt På forus faktisk! Jepp jeg var nummer 29 i køen der over Jeg kom der 06.45 og da var det stappa fullt likksom, var bra en fra gamle gamer.no tok å lagde den lista over dem som kom først var sikra en Wii. Jeg reiste hjem med kun 2 (en som brodern min kjøpte) Wiier solgte den ene for 3500kr Det eneste spillet jeg hadde i dem timene var Red Steel Men så hadde jeg flaks for vennina til moren min skulle handle Wii til dattera si på gamestop så hun plukka opp et ekstra Zelda TP til 599kr Endret 27. august 2012 av iToMaN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå