RasmusKRiis Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Hei, jeg har et problem med Wii`en min. Alt funkere helt greit helt til jeg prøver å spille et spill, når jeg åpner spillet klikker alt på den måten at på spillmeny er det umlig å velge noe da det som viser hvor jeg trykker beveger seg opp og ned menyen uten at jeg trykker på noe. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Polarbastard Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 (endret) Hei, jeg har et problem med Wii`en min. Alt funkere helt greit helt til jeg prøver å spille et spill, når jeg åpner spillet klikker alt på den måten at på spillmeny er det umlig å velge noe da det som viser hvor jeg trykker beveger seg opp og ned menyen uten at jeg trykker på noe. Noen som kan hjelpe? Har du prøvd å ta ut batteriene i håndkontrollen og trykt på "reset" knappen? Endret 27. august 2012 av Polarbastard Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 27. august 2012 Forfatter Del Skrevet 27. august 2012 Hei, jeg har et problem med Wii`en min. Alt funkere helt greit helt til jeg prøver å spille et spill, når jeg åpner spillet klikker alt på den måten at på spillmeny er det umlig å velge noe da det som viser hvor jeg trykker beveger seg opp og ned menyen uten at jeg trykker på noe. Noen som kan hjelpe? Har du prøvd å ta ut batteriene og trykt på "reset" knappen? Ja, men funker forsatt ikke, kontrollen funker helt fint helt til jeg begynner å spille Lenke til kommentar
Polarbastard Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Hei, jeg har et problem med Wii`en min. Alt funkere helt greit helt til jeg prøver å spille et spill, når jeg åpner spillet klikker alt på den måten at på spillmeny er det umlig å velge noe da det som viser hvor jeg trykker beveger seg opp og ned menyen uten at jeg trykker på noe. Noen som kan hjelpe? Har du prøvd å ta ut batteriene og trykt på "reset" knappen? Ja, men funker forsatt ikke, kontrollen funker helt fint helt til jeg begynner å spille Har du sjekket plata (spillet) for fingeravtrykk eller andre merker? Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 27. august 2012 Forfatter Del Skrevet 27. august 2012 Hei, jeg har et problem med Wii`en min. Alt funkere helt greit helt til jeg prøver å spille et spill, når jeg åpner spillet klikker alt på den måten at på spillmeny er det umlig å velge noe da det som viser hvor jeg trykker beveger seg opp og ned menyen uten at jeg trykker på noe. Noen som kan hjelpe? Har du prøvd å ta ut batteriene og trykt på "reset" knappen? Ja, men funker forsatt ikke, kontrollen funker helt fint helt til jeg begynner å spille Har du sjekket plata (spillet) for fingeravtrykk eller andre merker? Ser helt rein ut, skjer det samme på alle spillene jeg prøver, virker som det er noe feil med wiién. Men prøvde å formatere den også, virket heller ikke. Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 27. august 2012 Forfatter Del Skrevet 27. august 2012 Fant ut at det var noe med kontrole det var feil med, funkerte hvis jeg brukte en annen kontroll. Noen som vet hvordan jeg kan reparer den ødelagte kontrollen? Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Vel... du kan vel fortelle hva problemet er da? Forsto det ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå