Gå til innhold

Hva mener DU er internett, PC og programvarers største problemer?

Gjest medlem-82119

Anbefalte innlegg

Jeg mener Norge er for trege til å oppdatere maskinvare, programvare blant mange systemer. Spesielt i offentlig sektor, som videregående skoler osv. Windows 7 ble implementert veldig sent der jeg var lærling, hvor de mente at systemet ikke var klarert for en slik oppgradering, men problemet lå ikke i elevers og delvis ansattes bruk av datamaskiner, for det var kun enkelte systemer i administrasjonen som regnskap og databaser som ikke hadde støtte for windows 7. Windows server 2008 ble også implementert tregt, så tregt at når det prosjektet var over var server 2010 rett rundt hjørnet. Oppdateringer skjer liksom en oppgradering for sakte. Også andre ting som teknologier som trådløst er jeg veldig irritert på, det går ikke engang å se en film fra en annen PC på det lokale nettet, spesielt HD materiale. Forventningene er veldig høy på trådløs dekning, med det er en stor implementering og en dårlig teknologi, fra mitt synspunkt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

standards.png

+ fungerende programmer som kommer i nye versjoner som ikke fungerer / ødelegger grunnleggende funksjonalitet. Jeg ser på deg, Opera...

+ firma som krever sensitiv info fra meg, og som ikke klarer å holde dataene fra å bli stjålet... Sony/Blizzard ++

+ automatisk volumjustering av mikrofoner i Win7... uansett hvor mange plasser man har skrudd det av.

+ skype.......

+ 1360x768........

Endret av Dummst
Lenke til kommentar

Drivere kan ofte være et prakk, men ellers er det vell sikkerhetstrusler i windows som er det største problemet...

Det burde vært mer brukervennlig i windows å sjekke hva som er galt, er mektig lei av alle de rare errorene i BSoD etc. :angry:

Endret av Espen778
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...