Gå til innhold

[Løst] Har jeg betalt en regning to ganger?


wizhl

Anbefalte innlegg

hei. Det var sånn at jeg skulle betale en reging også trykket jeg på betal så jeg var ikke sikker på om jeg betalte så jeg gjorde det igjen. Var enda ikke sikker så jeg skrev ned kid nummeret og det som trengs også betalte jeg engang til på vanelig måte....

 

Så vil telenor få alle beløpene jeg sendte eller trekker dem bare 1 gang?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det skal godt gjøres å betale flere ganger. I de fleste nettbanker må man bekrefte betalingen ved å trykke inn ny engangskode mellom hver gang man betaler. Om du fremdeles er usikker kan du vel bare sjekke hvilke beløp du har blitt belastet for i nettbanken din?

Lenke til kommentar

Ikke få panikk nå. Ta en dyp pust og sjekk betalingsoversikten eller forfallsoversikten. Der kommer alle betalinger du har lagt inn og kan lett se om du har lagt inn samme betaling flere ganger. I så fall er det bare å slette dem. No harm done.

 

I verste fall burde de se at regningen er overbetalt og enten tilbakebetale eller overføre til neste regning. Uansett situasjon taper du ingenting. Om ikke Telenors kundeservice slår seg helt vrang da, men det får bli en annen sak.

Lenke til kommentar

Ikke få panikk nå. Ta en dyp pust og sjekk betalingsoversikten eller forfallsoversikten. Der kommer alle betalinger du har lagt inn og kan lett se om du har lagt inn samme betaling flere ganger. I så fall er det bare å slette dem. No harm done.

 

I verste fall burde de se at regningen er overbetalt og enten tilbakebetale eller overføre til neste regning. Uansett situasjon taper du ingenting. Om ikke Telenors kundeservice slår seg helt vrang da, men det får bli en annen sak.

Ikke få panikk nå. Ta en dyp pust og sjekk betalingsoversikten eller forfallsoversikten. Der kommer alle betalinger du har lagt inn og kan lett se om du har lagt inn samme betaling flere ganger. I så fall er det bare å slette dem. No harm done.

 

I verste fall burde de se at regningen er overbetalt og enten tilbakebetale eller overføre til neste regning. Uansett situasjon taper du ingenting. Om ikke Telenors kundeservice slår seg helt vrang da, men det får bli en annen sak.

 

Det tar litt tid før det blir trekt ut av kontoen... så jeg får ikke sett siste transaksjoner

Lenke til kommentar

Ikke få panikk nå. Ta en dyp pust og sjekk betalingsoversikten eller forfallsoversikten. Der kommer alle betalinger du har lagt inn og kan lett se om du har lagt inn samme betaling flere ganger. I så fall er det bare å slette dem. No harm done.

 

I verste fall burde de se at regningen er overbetalt og enten tilbakebetale eller overføre til neste regning. Uansett situasjon taper du ingenting. Om ikke Telenors kundeservice slår seg helt vrang da, men det får bli en annen sak.

Ikke få panikk nå. Ta en dyp pust og sjekk betalingsoversikten eller forfallsoversikten. Der kommer alle betalinger du har lagt inn og kan lett se om du har lagt inn samme betaling flere ganger. I så fall er det bare å slette dem. No harm done.

 

I verste fall burde de se at regningen er overbetalt og enten tilbakebetale eller overføre til neste regning. Uansett situasjon taper du ingenting. Om ikke Telenors kundeservice slår seg helt vrang da, men det får bli en annen sak.

 

Det tar litt tid før det blir trekt ut av kontoen... så jeg får ikke sett siste transaksjoner

Du må gjøre dette FØR dem blir tregt, etter at det er trekt fra kontoen kan du ikke gjøre noe.

Der jeg jobber er det vanlig at ting som blir dobbelbetalt, eller uten KID blir automatisk tilbakebetalt. Men om du ikke greier fjerne betalingen får du vel snakke med Telenor

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har du nettbank hos DNB? Ligner svært på min hvertfall og til høyre der det står Aktiv har jeg en knapp med redigeringsmuligheter. Hvis du har lagt inn betalingene i dag, blir de nok ikke trekt før i morgen.

 

Men ja, hvis de allerede er trekt, må du nok ta kontakt med Telenor og ordne saken der.

Lenke til kommentar

Har du nettbank hos DNB? Ligner svært på min hvertfall og til høyre der det står Aktiv har jeg en knapp med redigeringsmuligheter. Hvis du har lagt inn betalingene i dag, blir de nok ikke trekt før i morgen.

 

Men ja, hvis de allerede er trekt, må du nok ta kontakt med Telenor og ordne saken der.

 

det stemmer det er DNB og deg står bare 1 transaksjon fra telenor som er (aktiv) så jeg regner med at den bare blir trekt 1 gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...