wizhl Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 hei. Det var sånn at jeg skulle betale en reging også trykket jeg på betal så jeg var ikke sikker på om jeg betalte så jeg gjorde det igjen. Var enda ikke sikker så jeg skrev ned kid nummeret og det som trengs også betalte jeg engang til på vanelig måte.... Så vil telenor få alle beløpene jeg sendte eller trekker dem bare 1 gang? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Det skal godt gjøres å betale flere ganger. I de fleste nettbanker må man bekrefte betalingen ved å trykke inn ny engangskode mellom hver gang man betaler. Om du fremdeles er usikker kan du vel bare sjekke hvilke beløp du har blitt belastet for i nettbanken din? Lenke til kommentar
Myst Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Ikke få panikk nå. Ta en dyp pust og sjekk betalingsoversikten eller forfallsoversikten. Der kommer alle betalinger du har lagt inn og kan lett se om du har lagt inn samme betaling flere ganger. I så fall er det bare å slette dem. No harm done. I verste fall burde de se at regningen er overbetalt og enten tilbakebetale eller overføre til neste regning. Uansett situasjon taper du ingenting. Om ikke Telenors kundeservice slår seg helt vrang da, men det får bli en annen sak. Lenke til kommentar
wizhl Skrevet 27. august 2012 Forfatter Del Skrevet 27. august 2012 Ikke få panikk nå. Ta en dyp pust og sjekk betalingsoversikten eller forfallsoversikten. Der kommer alle betalinger du har lagt inn og kan lett se om du har lagt inn samme betaling flere ganger. I så fall er det bare å slette dem. No harm done. I verste fall burde de se at regningen er overbetalt og enten tilbakebetale eller overføre til neste regning. Uansett situasjon taper du ingenting. Om ikke Telenors kundeservice slår seg helt vrang da, men det får bli en annen sak. Ikke få panikk nå. Ta en dyp pust og sjekk betalingsoversikten eller forfallsoversikten. Der kommer alle betalinger du har lagt inn og kan lett se om du har lagt inn samme betaling flere ganger. I så fall er det bare å slette dem. No harm done. I verste fall burde de se at regningen er overbetalt og enten tilbakebetale eller overføre til neste regning. Uansett situasjon taper du ingenting. Om ikke Telenors kundeservice slår seg helt vrang da, men det får bli en annen sak. Det tar litt tid før det blir trekt ut av kontoen... så jeg får ikke sett siste transaksjoner Lenke til kommentar
*F* Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Ikke få panikk nå. Ta en dyp pust og sjekk betalingsoversikten eller forfallsoversikten. Der kommer alle betalinger du har lagt inn og kan lett se om du har lagt inn samme betaling flere ganger. I så fall er det bare å slette dem. No harm done. I verste fall burde de se at regningen er overbetalt og enten tilbakebetale eller overføre til neste regning. Uansett situasjon taper du ingenting. Om ikke Telenors kundeservice slår seg helt vrang da, men det får bli en annen sak. Ikke få panikk nå. Ta en dyp pust og sjekk betalingsoversikten eller forfallsoversikten. Der kommer alle betalinger du har lagt inn og kan lett se om du har lagt inn samme betaling flere ganger. I så fall er det bare å slette dem. No harm done. I verste fall burde de se at regningen er overbetalt og enten tilbakebetale eller overføre til neste regning. Uansett situasjon taper du ingenting. Om ikke Telenors kundeservice slår seg helt vrang da, men det får bli en annen sak. Det tar litt tid før det blir trekt ut av kontoen... så jeg får ikke sett siste transaksjoner Du må gjøre dette FØR dem blir tregt, etter at det er trekt fra kontoen kan du ikke gjøre noe.Der jeg jobber er det vanlig at ting som blir dobbelbetalt, eller uten KID blir automatisk tilbakebetalt. Men om du ikke greier fjerne betalingen får du vel snakke med Telenor 1 Lenke til kommentar
wizhl Skrevet 27. august 2012 Forfatter Del Skrevet 27. august 2012 dette er det jeg får opp http://puu.sh/Zpmo Lenke til kommentar
Myst Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Har du nettbank hos DNB? Ligner svært på min hvertfall og til høyre der det står Aktiv har jeg en knapp med redigeringsmuligheter. Hvis du har lagt inn betalingene i dag, blir de nok ikke trekt før i morgen. Men ja, hvis de allerede er trekt, må du nok ta kontakt med Telenor og ordne saken der. Lenke til kommentar
wizhl Skrevet 27. august 2012 Forfatter Del Skrevet 27. august 2012 Har du nettbank hos DNB? Ligner svært på min hvertfall og til høyre der det står Aktiv har jeg en knapp med redigeringsmuligheter. Hvis du har lagt inn betalingene i dag, blir de nok ikke trekt før i morgen. Men ja, hvis de allerede er trekt, må du nok ta kontakt med Telenor og ordne saken der. det stemmer det er DNB og deg står bare 1 transaksjon fra telenor som er (aktiv) så jeg regner med at den bare blir trekt 1 gang. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Ok, da er det rart du ikke fikk opp redigeringsknappen, men er bare en betaling som er registrert ja, så da ordner seg nok. Lenke til kommentar
wizhl Skrevet 28. august 2012 Forfatter Del Skrevet 28. august 2012 Ok, da er det rart du ikke fikk opp redigeringsknappen, men er bare en betaling som er registrert ja, så da ordner seg nok. jeg fikk opp redigerings knapp.. men den ble bare trekt 1 gang heldighvis Lenke til kommentar
Myst Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Sorry, leste feil. Da var saken løst da. Sett gjerne [LØST] i tittelen. Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Uansett hadde beløpet du betalte inn ekstra bare blitt trukket fra på neste faktura, så ikke få panikk til neste gang:) Lenke til kommentar
greenman Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Sorry, leste feil. Da var saken løst da. Sett gjerne [LØST] i tittelen. Dette kan du gjøre selv ved å trykke på "Løst" knappen helt øverst Lenke til kommentar
Myst Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Hm, enten har jeg ikke rettighet til det eller så er jeg blind, for jeg ser ingen Løst-knapp helt øverst. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Hmm. Mener å huske at brukere hadde tilgang til den. Satt den som løst nå Lenke til kommentar
Holyashell Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Trådstarter har tilgang. En viss forskjell. 1 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Jeg bruker DnB, og hvis jeg legger inn en betaling med samme beløp som forrige betaling til den kontoen, blir jeg varslet om at de er like. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå