Lemongrass Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 (endret) I de siste årene har jeg opplevd at jeg blir veldig sløv og fjern i perioder. Noen ganger er jeg veldig opplagt og full av energi. Men andre ganger føler jeg meg veldig sløv i hodet, ting virker litt som å gå på autopilot rundt meg og jeg får ofte ikke med meg ting, for eksempel når folk vinker til meg i mengden eller prøver å rope på meg. Jeg går liksom litt i min egen verden på en måte. Hva kan dette skyldes? Endret 27. august 2012 av Big Boi Lenke til kommentar
Kaeso Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Å være sløv eller fraværende er helt vanlig i perioder, jeg er det selv med jevne mellomrom. Det kan jo være så enkelt som at du av og til får for lavt blodsukker? At du er fjern når du går på gaten kommer kanskje av at du har stor tankestrøm, at du går veldig i dine egne tanker? De kjedelige tingene som riktig mengde søvn, gode matrutiner og nok aktivitet er jo også avgjørende for at man ikke blir sløv og fjern. Lenke til kommentar
p3rdurabo Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Har mye av de samme opplevelsene Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Som Kaeso skriver, kosthold, søvn og fysisk aktivitet er veldig viktig. Når det er sagt så er det nok ganske vanlig å av og til gå i sine egne tanker, og derfor ikke reagere så rask på omgivelsene. Om du mener disse tingene ikke ligger i grunn for problemene du opplever kan en tur til legen være greit. Lenke til kommentar
koosepus Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 (endret) I de siste årene har jeg opplevd at jeg blir veldig sløv og fjern i perioder. Noen ganger er jeg veldig opplagt og full av energi. Men andre ganger føler jeg meg veldig sløv i hodet, ting virker litt som å gå på autopilot rundt meg og jeg får ofte ikke med meg ting, for eksempel når folk vinker til meg i mengden eller prøver å rope på meg. Jeg går liksom litt i min egen verden på en måte. Hva kan dette skyldes? Tror det er helt vanlig. Jeg f.eks., har det sånn hele tiden Men det som er litt dumt er at jeg føler ting stresser meg hele tiden.. slow motion funker dårlig på skolen Det trenger ikke ha noen spesiell årsak, faktisk. Endret 28. august 2012 av koosepus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå