Bolivar Skrevet 27. august 2012 Rapporter Del Skrevet 27. august 2012 Hei, er på jakt etter billige klær som passer til tynne personer. Er 185 høy og har en tynn kroppsbygning. Er student, så derfor må jeg ha billige klær. Liker å kle meg fint, men vil også ikke ruinere økonomien min på dette Kan si at jeg holder til i Bergen, vist der er noen spesielle butikker der som kan være aktuelle Tenker på både bukser, gensere og skjorter. Dere vet bedre enn meg hvrdan man kler seg i 2012 Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 27. august 2012 Rapporter Del Skrevet 27. august 2012 H&M Carlings for dongeribukser Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 29. august 2012 Rapporter Del Skrevet 29. august 2012 Cheap Monday har ganske billige bukser som er slim fit, f.eks. Tight OD. De skal ha en egen butikk i Bergen så vidt jeg vet. Koster 400-500. Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 29. august 2012 Rapporter Del Skrevet 29. august 2012 Win Win bukser, finner de på UTRO. Hørt rykter om at det er endel her inne som ikke liker disse, men jeg har funnet ut at disse buksene passer min kroppsfasong godt og ser bedre ut på meg enn liknende bukser fra f.eks. NN07. Koster 300kr buksa hvis jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 29. august 2012 Rapporter Del Skrevet 29. august 2012 (endret) Carlings har billige, fine bukser. Endret 29. august 2012 av Gjest Lenke til kommentar
Bolivar Skrevet 1. september 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. september 2012 Hvor ligger UTRO i Bergen? Lenke til kommentar
B25S Skrevet 1. september 2012 Rapporter Del Skrevet 1. september 2012 Har du sjekket Zara? Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 1. september 2012 Rapporter Del Skrevet 1. september 2012 Wesc hadde salg på lagunen i dag. Kjøpte min første slimfit i dag av en alder av 36 år. Forstår ikke hvorfor sånt selger. 1 Lenke til kommentar
B25S Skrevet 1. september 2012 Rapporter Del Skrevet 1. september 2012 Wesc hadde salg på lagunen i dag. Kjøpte min første slimfit i dag av en alder av 36 år. Forstår ikke hvorfor sånt selger. Ser kanskje litt bedre ut når klærne sitter litt bedre enn når de er for store og slenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå