Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Hvor lenge kan en mann gå uten sex?

Epletre

Anbefalte innlegg

Stusser litt, får syns de fleste menn snakker om hvor lenge det er siden sist de hadde hatt sex og at det ikke må gå mer en uke uten. Stemmer det at det er sånn, eller er det bare noe de/dere sier?

Edit: Altså hvor lenge enn kan gå uten sex når enn er i et forhold?

Endret av Epletre
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Joa. Grunnen til at jeg spør er fordi det går så himla lenge mellom hver gang, mellom meg og typen. Aldri vært borti det problemet her før så lurer på om det er normalt eller om noe er galt.. Får ikke ut noe svar av han ...

Lenke til kommentar

Joa. Grunnen til at jeg spør er fordi det går så himla lenge mellom hver gang, mellom meg og typen. Aldri vært borti det problemet her før så lurer på om det er normalt eller om noe er galt.. Får ikke ut noe svar av han ...

Mulig det er noe uvanlig, men hvilken rolle spiller det? Gjennomsnittet sier intet om individet. Dere har vel bare forskjellig behov da.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Stusser litt, får syns de fleste menn snakker om hvor lenge det er siden sist de hadde hatt sex og at det ikke må gå mer en uke uten. Stemmer det at det er sånn, eller er det bare noe de/dere sier?

Edit: Altså hvor lenge enn kan gå uten sex når enn er i et forhold?

Hva slags sex snakker vi om? Sex med en annen person? Helt til du får mentalt sammenbrudd eller dør av alderdom.

Sex med seg selv? Samme lengde (men langt, langt sjeldnere)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Dette har jeg testet!

Når jeg gikk i ring - klarte jeg å gå uten sex, ca. 17.34 t

Mens, når jeg gikk rett fremover - klarte jeg å gå uten sex ca. 21.12 t

Jeg skal prøve å gå litt baklengs i dag, så da poster jeg res. av det forsøket litt senere.

ha det bra - takk for meg

:)

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Dette er helt individuelt. Det finnes jo menn som faktisk tenner på kyskhet og det å bli nektet sex, så de finner seg en Domina som kan låse dem inn og så går de der - noen i flere måneder og år - uten å få sex. Og det er helt greit for dem.

Har man lyst har man lov - og har man lyst til ikke å få lov, så kan man bli nektet. :pAnonym poster: 4b4ae4fdf6c20a27ccca3a551fae717c

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Individuelt indeed, men tror TS lurer litt på hva det "individuelle gjennomsnittet" er.

Er jeg i et forhold lar jeg det ikke gå mer enn 1-2 dager mellom hver gang, med mindre det skjer noe som fører til at det ikke er mulig (ferie / reise / seminarer / liknende.. osv. osv. osv.).

Er jeg singel (som jeg er nå) lar jeg det ikke gå mer enn 1-3 uker mellom hver gang. Prøver å skjerpe meg, for har blitt omtalt som "sexavhengig" av mine venninner men jeg har da sluttet å runke og har ikke gjort det på 1 år og 8 mnd. Det fører jo til ekstremt mye mer sexlyst (for meg) og gjør at jeg er mye bedre til å vise mine intensjoner med de jentene jeg møter ute, og derfor letter "får meg noe".

Men ja.

Forhold: 1-2 dager

Singel: 1-3 uker.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...