Anddy Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 (endret) Hei, Jeg er en 25 år gammel østeuropeisk som er på utkikk etter en jobb her i Norge. Jeg bor i Stavanger. Jeg har prøvd å finne en jobb for en ganske lenge. Jeg får heldig når jeg i det minste få et svar, som alltid er "nei". Jeg har prøvd finn.no og nav.no og fortsatt prøver. Jeg har ganske god utdannelse og erfaring. Jeg har jobbet i lagerbygninger, byggebransjen, reklamebyrå og manager og ledende stillinger. Jeg er ferdig med jusstudiet i Storbritannia. Jeg har et godt arbeidsmiljø attidude, og morsomt å jobbe med. Kan snakke tre språk som er engelsk, russisk og litauisk, alle tre av dem er flytende. Men jeg bare studerer norsk i øyeblikket. Jeg ønsker å motta undervisning her også. Det er vært en lang tid jeg har ikke hørt noen positive svar, håper jeg noen kan hjelpe meg å høre en. Hilsen, Anddy Endret 27. august 2012 av Anddy Lenke til kommentar
Akse Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Hei, Jeg er en 25 år gammel østeuropeisk som er på utkikk etter en jobb her i Norge. Jeg bor i Stavanger. Jeg har prøvd å finne en jobb for en ganske lenge. Jeg får heldig når jeg i det minste få et svar, som alltid er "nei". Jeg har prøvd finn.no og nav.no og fortsatt prøver. Jeg har ganske god utdannelse og erfaring. Jeg har jobbet i lagerbygninger, byggebransjen, reklamebyrå og manager og ledende stillinger. Jeg er ferdig med jusstudiet i Storbritannia. Jeg har et godt arbeidsmiljø attidude, og morsomt å jobbe med. Kan snakke tre språk som er engelsk, russisk og litauisk, alle tre av dem er flytende. Men jeg bare studerer norsk i øyeblikket. Jeg ønsker å motta undervisning her også. Det er vært en lang tid jeg har ikke hørt noen positive svar, håper jeg noen kan hjelpe meg å høre en. Hilsen, Anddy Det er ikke alltid enkelt å finne en jobb man trives med. Om man blir gjerne mer og mer kresen etter hvert som tiden går. Det kan være lurt å være litt frempå og møte daglig leder. Lever cv og kanskje en søknad. Du må nok bare ha tolmodighet og is i magen. Lenke til kommentar
Anddy Skrevet 28. august 2012 Forfatter Del Skrevet 28. august 2012 Jeg tror det er sant det du sier. Jeg har vært til mange steder som viser min CV og anbefaling bokstaver i person. De sa vi vil gi deg en samtale hvis vi trenger deg eller noe sånt. Jeg gjør noen jobber i mellom, men det er ikke permanent. Leien er permanent. Jeg har jobbet hele mitt liv før. Vel jeg tror jeg trenger bare å få heldige en dag igjen. Takk uansett for kommentaren. Hilsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå