geir__hk Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 (endret) Hei. Det har seg slik at baklykta tilsynelatende er skrudd fast i karosseriet med 2 skruer. Disse ser man lett når bagasjerommet åpnes. Problemet er at når disse to skruene er løsnet så sitter lykteglasset fremdeles fast. Det er ingen skruer på baksiden - under filten som dekker innsiden på bagasjerommet. Når det er sagt så er baklykta mulig å rikkle på når de to skruene er løsnet, så man skulle jo ikke tro at det er enda en skru som holder den fast ettersom den da etter min mening burde sitte fastere. [edit] Kan legge til at jeg har forsøkt 2 ting, men uten at jeg lykktes Google. Får rett og slett ingen relevante treff. Servicemanual til nevnte bil. Den er jo på nesten 700 sider, men det står merkelig nok ingenting om demontering av baklykter. [edit 2] Tror jeg fant løsninga i dette mazda-forumet. Venter litt med å sette tråden til løst til jeg faktisk får prøvd dette. [edit 3] Var faktisk ikke værre enn å dytte lykteholderen utover mot siden. Sak løst Endret 27. august 2012 av geir__hk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå