Cuneax Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 LG viser fram godbit før IFA-messen i Berlin. Dette er en kombinert TV og PC-skjerm Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 På hvilken måte er dette ikke en TV, men en kombinert TV og PC-skjerm? Hvorfor er ikke min 40" Samsung LED-TV en PC-skjerm? Lenke til kommentar
magnemoe Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 På hvilken måte er dette ikke en TV, men en kombinert TV og PC-skjerm? Hvorfor er ikke min 40" Samsung LED-TV en PC-skjerm? Godt sagt, tver brukes mye som skjermer for spilling samt konferanse/ opplysing. Er vell heller at den er liten nok til å ha på skrivebordet samt har gode spesifikasjoner som pc skjerm som gjør det håper jeg. Lenke til kommentar
morten-89 Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 (endret) På hvilken måte er dette ikke en TV, men en kombinert TV og PC-skjerm? Hvorfor er ikke min 40" Samsung LED-TV en PC-skjerm? Fordi TV'er har adskillig høyere responstid enn monitorer, men funker det for deg, så funker det for deg Endret 27. august 2012 av morten-89 Lenke til kommentar
Pius Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Kunne tenkt meg tre av disse i Eyefinity ;3 Lenke til kommentar
dbass Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Er det påtvungen NRK lisens på dette produktet også? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Hvis den har mottaker (tuner) er det lisens på den. Lenke til kommentar
RaaneHolmg Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 På hvilken måte er dette ikke en TV, men en kombinert TV og PC-skjerm? Hvorfor er ikke min 40" Samsung LED-TV en PC-skjerm? Åpne et tekstdokument på TVen din så ser du raskt at den ikke er laget for denne typen bilde. I tillegg er responstiden svært høy på TVer da de bare skal håndtere enkelte menyer og primært vise bilder bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå