V. Haugen Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Leveranse av deler til iPhone og iPad blir ikke berørt av søksmålene. Samsung vil fortsatt levere til Apple Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Selvsagt. For det første tjener de godt med penger på disse leveransene, for det andre ville en leveransenekt bare åpne for nok et søksmål, denne gang for kontraktsbrudd. Det er ikke barn som leker i sandkassen dette... Geir 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 (endret) Noe annet er ikke å forvente av de grunner nevnt over. Endret 27. august 2012 av Mala Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Nå har nok Samsung delt opp Samsung Electronics inn i flere deler slik at mobiltelefon-divisjonen har fint lite å gjøre med Samsung Semiconductor som leverer innmaten til Apple, på den måten er det ingen stridigheter mellom de to partene sånt sett. I tillegg burde man jo kanskje ta seg såpass med plass i artikkelen at man plasserer mobiltelefoner under Samsung Electronics, da "Samsung" er alt fra forsikring, skipsbygging, kjemikalier og mye, mye mer. Lenke til kommentar
Tekno Brukeren Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 (endret) Domstolen i Sør-Korea konkluderte imidlertid med at "avrundede hjørner på rektangulære skjermer" faktisk hadde eksistert før Apples iPhone og iPad. Helt enig med Sørkoreanske Domstolen. LG KE850 Prada kom før iPhone, Og den har avrundede hjørner. Det er faktisk Apple som har kopiert LG. Endret 27. august 2012 av Tekno Brukeren 1 Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Jeg vil tro at Samsung setter opp prisen litt på sine komponenter som dem leverer til Apple, og vips, så har ikke Samsung tapt noe særlig med penger til Apples rettsak alikavel 2 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Jeg vil vel kanskje tippe at de prisene er kontraktsfestet, og ikke så mye å gjøre noe med...? Geir Lenke til kommentar
alienman Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Tror jeg går å kjøper meg et SAMSUNG Kjøleskap - for å ha god drikke i , Gjør det du også Lenke til kommentar
rammstein123 Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Tror jeg går å kjøper meg et SAMSUNG Kjøleskap - for å ha god drikke i , Gjør det du også har samsung kjøleskap Lenke til kommentar
AFF301 Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Tror jeg går å kjøper meg et SAMSUNG Kjøleskap - for å ha god drikke i , Gjør det du også har samsung kjøleskap Lenke til kommentar
AFF301 Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Samsung har ikke bare kjøleskap, men vaskemaskin,pc og tv/blueray også!!!! Lenke til kommentar
idos Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Sjekk min nyeste fra SAMSUNG Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Jeg vil tro at Samsung setter opp prisen litt på sine komponenter som dem leverer til Apple, og vips, så har ikke Samsung tapt noe særlig med penger til Apples rettsak alikavel Du vet slike avtaler er kontraktsfestet, og skrevet under over en lang periode.. Oh god Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Jeg vil tro at Samsung setter opp prisen litt på sine komponenter som dem leverer til Apple, og vips, så har ikke Samsung tapt noe særlig med penger til Apples rettsak alikavel Du vet slike avtaler er kontraktsfestet, og skrevet under over en lang periode.. Oh god Halllooooo, neste gang Apple skal skrive under en kontrakt for å få levert deler til iPhone, så kan faktisk Samsung skru opp prisene en del. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Halllooooo, neste gang Apple skal skrive under en kontrakt for å få levert deler til iPhone, så kan faktisk Samsung skru opp prisene en del. Jepp, og da er det godt at det finnes andre leverandører der ute som gjerne også vil ha en så stor kunde som Apple... For eksempel Intel, Hynix, Toshiba, etc. Som sagt, dette er ikke barnehagen! Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Ingen grunn til og slutte levere til Apple. At Apple og Samsung også gjør business er jo de noe begge tjener på, skulle Samsung kutte ut og levere til Apple så klarer Apple og skaffe delene de trenger fra andre leverandører, og Samsung ville tape marked til de andre hardware leverandørene. Lenke til kommentar
J_Gagarin Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Jeg vil tro at Samsung setter opp prisen litt på sine komponenter som dem leverer til Apple, og vips, så har ikke Samsung tapt noe særlig med penger til Apples rettsak alikavel Du vet slike avtaler er kontraktsfestet, og skrevet under over en lang periode..Oh godHalllooooo, neste gang Apple skal skrive under en kontrakt for å få levert deler til iPhone, så kan faktisk Samsung skru opp prisene en del. Du må ta kontakt med Samsung. De er sikkert ikke kompetente der i gården til å forhandle priser selv. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg