myhken Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Må bare dele dagens opplevelse av Netshop. Kjøpte for litt over en uke siden to nye OCZ SSD disker (120 GB). Bare etter noen få dager tok den ene helt kvelden for meg nå i helgen. Den døde bare helt. Registrerte retur i går på Netshop, og i dag var den i orden. Siden jeg bor så nærme kjørte jeg inn for å levere den. Spurte om de hadde tid til å se på den med en gang, så jeg kunne få med meg en ny hjem. Det skulle de prøve på, kunne ta 30-60 minutter. Men jeg hadde ikke satt meg ned en gang (rakk en side i avisen) før ny disk var klar. Bedre service kan man vel ikke få når noe først går i stykker. 1 Lenke til kommentar
Bruker-280022 Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 (endret) For rundt et år siden bestilte jeg KOSS CC01 hos Netshop. Bare etter to uker så knakk plastikken på både venstre og høyre øreplugg, slik at de var helt klin umulig å bruke. Jeg tok kontakt med Netshop, forklarte situasjonen min, å fikk tilsendt et nytt par i posten. Det gikk ikke lang tid før plastikken på ørepluggene knakk igjen, så jeg tok kontakt med Netshop, forklarte situasjonen min, å fikk pengene tilbake. Bedre service kan man vel ikke få når noe først går i stykker. Endret 29. august 2012 av Hafti Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå