mkberg Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Hadde om misjon i klassen idag. Og noe vi snakket om, var misjonærene ute kún for å spre budskapet, eller var det noe bak det som var hovedgrunnen? For.eks å se etter handelspersoner eller gruver etc. ? Lenke til kommentar
RWS Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Hadde om misjon i klassen idag. Og noe vi snakket om, var misjonærene ute kún for å spre budskapet, eller var det noe bak det som var hovedgrunnen? For.eks å se etter handelspersoner eller gruver etc. ? Tipper det var mange "gode" grunner til at de reiser rundt og misjonerer jeg... Hovedbuskapet er vel å trykke påstandene om jesus på flest mulig, men en av de mest bakenforliggende årsakene tipper jeg var rikdom og penger... Vatikanet er omtrent gjort av penger, gull og verdi saker de har tilranet seg verden over.... Bare ta en titt på hoved gjøken i den historien så skjønner du hva jeg mener... Ikke rart han går så nedbøyd som han gjør og ofte går på trynet, da alt det gullet MÅ veie noen kilo.... Men dette er altså stedfortrederen til gud... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå