HulkHaugen Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Har brukt den appen siden jeg kjøpte min første Android mobil, Her er forresten https://play.google.com/store/apps/details?id=no.buypass.mobile, men som dere kanskje skjønner, den er borte. Hvor har den blitt av? Må jo ha den tilbake... Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 den virker ikke lenger. har ikke virket i flere mnd. bruk norsk-tipping.no i nettleseren på mobilen istedet. like kjapp. Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 27. august 2012 Forfatter Del Skrevet 27. august 2012 Har gjort det, men er tungvindt, liker bedre app. Btw, før jeg oppdaterte mob til ICS, så virket den frem til for ca 1-2 uker siden. Tidligere i år skrev de en artikkel om at de jobber med en ny app som forhåpentligvis kommer i løpet av sommeren. Håper de ikke har gitt det opp til fordel for nettsiden... Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 NT funker ikke på ICS...men nettsiden deres på mobil har jo blitt bedre enn appen deres, så den er det bare å bruke Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 fungerte en periode til ICS. Men så sluttet den plutselig å virke. Som Chivas sier, så er nettappen bedre. Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Jeg har APK som fungerer på ICS liggende her om det er interessant: http://dl.dropbox.com/u/7520818/Norsk%20Tipping%20Mobilspill_2.30.apk 1 Lenke til kommentar
mkon Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Beste løsningen er jo bare å ha det rett i nettleseren. Men skal du ha applikasjonen så er det bare å sende "spill" til 1960. Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 28. august 2012 Forfatter Del Skrevet 28. august 2012 (endret) Den linken fungerer ikke lenger... EDIT: Men linken fra MrEspen fungerte godt som gull. Sendte riktignok en mail til Norsk Tipping nå, spent på hva de svarer. Endret 28. august 2012 av HulkHaugen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå