siffen Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Dumt spørsmål antar jeg; men jeg kommer meg ikke over til Downtown området. Alle bruer er jo stengt. Må jeg finne en båt, og i så fall hvor?? Lenke til kommentar
skrekk Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Du må ta en del missions før bruene åpner seg. Området er åpent selv om du ikke har tatt nok missions, det er bare bruene som er stengt. Det lar seg gjøre å komme seg over, men det er vanskelig (uten juksekoder hvertfall). Det du kan gjøre er å dumpe en stor bil (ambulanse el.l) i sjøen ved yachten, for så å gå oppå den og rundt sperringene for å komme til en av båtene. Leste om dette et sted, og prøvde det selv, men det var vanskelig... Lenke til kommentar
siffen Skrevet 3. september 2003 Forfatter Del Skrevet 3. september 2003 takk for svar. Har også i mellomtiden lest at man kan hoppe ned på forbipasserende båter fra broa der filmselskapet er. Får teste dette.. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Du må ta en del missions før bruene åpner seg. nåja.. det er vel ikke mer enn 5-6 missions. uansett er det en fordel å lære seg det første området skikkelig. Lenke til kommentar
siffen Skrevet 3. september 2003 Forfatter Del Skrevet 3. september 2003 5-6? Da bør jeg være der i hvert øyeblikk. Sliter dog litt med den jeg skal plassere bomber med et lite helikopter, samt cubanere som skal ta Diaz.......jaja, de fleste her har vel spilt ferdig spillet, jeg er en slow-starter som fikk spillet forrige uke. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 5-6? Da bør jeg være der i hvert øyeblikk. Sliter dog litt med den jeg skal plassere bomber med et lite helikopter Huff ja, jeg slet bra med det oppdraget første gangen jeg spilte VC. Men klarte det tilslutt og klarte det igjen for en uke siden. Bare hold hodet kaldt og begynn med den øverste bomben og jobb deg nedover Lenke til kommentar
skrekk Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Du må ta en del missions før bruene åpner seg. nåja.. det er vel ikke mer enn 5-6 missions. uansett er det en fordel å lære seg det første området skikkelig. Det er sikkert riktig, er en stund siden jeg begynte på spillet nå. Mulig jeg blander det med antall missions du må ta før du kan begynne å kjøpe eiendommer. Er det ikke 20? Men jeg er helt enig i at man bør lære seg det første området skikkelig. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 5-6? Da bør jeg være der i hvert øyeblikk. Sliter dog litt med den jeg skal plassere bomber med et lite helikopter Huff ja, jeg slet bra med det oppdraget første gangen jeg spilte VC. Men klarte det tilslutt og klarte det igjen for en uke siden. Bare hold hodet kaldt og begynn med den øverste bomben og jobb deg nedover Hvorfor begynne med de øverste? Synes det er best fra bunnen jeg , men det er vell smak og behag. Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 5-6? Da bør jeg være der i hvert øyeblikk. Sliter dog litt med den jeg skal plassere bomber med et lite helikopter Huff ja, jeg slet bra med det oppdraget første gangen jeg spilte VC. Men klarte det tilslutt og klarte det igjen for en uke siden. Bare hold hodet kaldt og begynn med den øverste bomben og jobb deg nedover Jeg forstår ikke hvorfor så mange har problemer med det oppdraget. Fiksa oppdraget på første forsøk når jeg hos en kar som hadde problemer med det (PS2), uten å ha flydd helikoptre i Vice City i det hele tatt tidligere, og når jeg fikk spillet på PC var det ikke noe større problem. Klarer vel det oppdraget 10 av 10 ganger vil jeg tro.... (Med brukbart kontroll- oppsett) Dette er ikke ment som skryt eller for å rakke ned på folk, jeg synes bare at det er litt underlig... :wink: Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Det er mye letter å fly helikopter på ps2 enn på pc. For å fly helikopter på pc er det lurt å ordne litt på kontrollene, øving gjør mester Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 En kjekk sak med som gjør det oppdraget lettere, er at du kan drepe folka i bygningen med rotoren på helikopteret. De dør så og si med det samme du treffer dem. Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Gjorde det oppdraget mandag... Ganske enkelt, starter vanligvis med bunnen og arbeidet meg oppover, men nå startet jeg på toppen... Et annet oppdrag jeg hater er det da du skal kjøre om kapp med "Hillary", han feite duden som skal kjøre "the getaway taxi" som brukes på The Job mission'en! 8) Lenke til kommentar
Fredrik^- Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Har fortsatt ikke klart det jeg, selv om jeg har kjøpt meg masse eiendommer osv. Har kommet ganske langt selv om jeg fortsatt ikke har klart dette oppdraget... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå