Gå til innhold

Vice City Nybegynnerspørsmål

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du må ta en del missions før bruene åpner seg.

Området er åpent selv om du ikke har tatt nok missions, det er bare bruene som er stengt. Det lar seg gjøre å komme seg over, men det er vanskelig (uten juksekoder hvertfall).

Det du kan gjøre er å dumpe en stor bil (ambulanse el.l) i sjøen ved yachten, for så å gå oppå den og rundt sperringene for å komme til en av båtene. Leste om dette et sted, og prøvde det selv, men det var vanskelig...

Lenke til kommentar

5-6? Da bør jeg være der i hvert øyeblikk. Sliter dog litt med den jeg skal plassere bomber med et lite helikopter, samt cubanere som skal ta Diaz.......jaja, de fleste her har vel spilt ferdig spillet, jeg er en slow-starter som fikk spillet forrige uke.

Lenke til kommentar
5-6? Da bør jeg være der i hvert øyeblikk. Sliter dog litt med den jeg skal plassere bomber med et lite helikopter

Huff ja, jeg slet bra med det oppdraget første gangen jeg spilte VC. Men klarte det tilslutt og klarte det igjen for en uke siden.

Bare hold hodet kaldt og begynn med den øverste bomben og jobb deg nedover

Lenke til kommentar
Du må ta en del missions før bruene åpner seg.

nåja.. det er vel ikke mer enn 5-6 missions. uansett er det en fordel å lære seg det første området skikkelig.

Det er sikkert riktig, er en stund siden jeg begynte på spillet nå.

Mulig jeg blander det med antall missions du må ta før du kan begynne å kjøpe eiendommer. Er det ikke 20?

Men jeg er helt enig i at man bør lære seg det første området skikkelig.

Lenke til kommentar
5-6? Da bør jeg være der i hvert øyeblikk. Sliter dog litt med den jeg skal plassere bomber med et lite helikopter

Huff ja, jeg slet bra med det oppdraget første gangen jeg spilte VC. Men klarte det tilslutt og klarte det igjen for en uke siden.

Hvorfor begynne med de øverste? Synes det er best fra bunnen jeg , men det er vell smak og behag.

Lenke til kommentar

Jeg forstår ikke hvorfor så mange har problemer med det oppdraget. Fiksa oppdraget på første forsøk når jeg hos en kar som hadde problemer med det (PS2), uten å ha flydd helikoptre i Vice City i det hele tatt tidligere, og når jeg fikk spillet på PC var det ikke noe større problem. Klarer vel det oppdraget 10 av 10 ganger vil jeg tro.... (Med brukbart kontroll- oppsett)

Dette er ikke ment som skryt eller for å rakke ned på folk, jeg synes bare at det er litt underlig... :wink:

Lenke til kommentar

Gjorde det oppdraget mandag...

Ganske enkelt, starter vanligvis med bunnen og arbeidet meg oppover, men nå startet jeg på toppen...

Et annet oppdrag jeg hater er det da du skal kjøre om kapp med "Hillary", han feite duden som skal kjøre "the getaway taxi" som brukes på The Job mission'en! 8)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...