chris_83 Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Hei, Trenger en skribent som er dyktig til å skrive norsk til å støtte det skriftlige arbeidet som er nødvendig for å forbedre eksisterende artikler, samt skrive nytt innhold. Tema alternativ medisin. Det er snakk om 2-10 timer jobb per uke i noen måneder. Arbeidet kan utføres hjemme i fra og det er stor grad av fleksibilitet. Jeg tenker at en journalist-student er utmerket for en slik jobb. Hvor anbefaler dere at jeg "markedsfører" en slik stilling. Finnes det noe forum for journalist-studenter eller lignende? mvh, Christian Lenke til kommentar
Chrissi Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Tror jeg ville utlyst stillingen på et forum med fokus på alternativ medisin. Det er vanskelig å skrive gode artikler om et emne man ikke interesserer seg for. Lenke til kommentar
FFA Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Er du fremdeles på utgikk? Jeg er ikke bare en html leksikon, men jeg har også et fantastisk vokabulær å vise til. Ta kontakt. Lenke til kommentar
Espyy Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Er du fremdeles på utgikk? Jeg er ikke bare en html leksikon, men jeg har også et fantastisk vokabulær å vise til. Ta kontakt. Du får passe på rettskrivningen også da.. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå