toth Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Se bildet - skjermen har ingen synlige skader overhodet, heller ikke lokket. Ingen spesifikk hendelse kan heller knyttes til hvorfor den ble slik over natta. Om man legger moderat press bakpå lokket, kommer riktig bilde fram igjen, akkurat slik det skal være, bortsett fra øvre venstre hjørne, de helt svarte og helt hvite feltene. Kan noen gjette hva som har skjedd her, trenger å vite om det er grunn for reklamasjon eller om jeg må finne ny skjerm på ebay.. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Ser ut som noen har mistet den ned eller mistet noe på lokket. Den er nok ødelagt. Avhengig av størrelse vil jeg mene at det vil koste deg en plass mellom 2500 og 4000 for en ny med montering (av en 15.4") Lenke til kommentar
toth Skrevet 27. august 2012 Forfatter Del Skrevet 27. august 2012 Det rare er at den ble lagt ned fra seng til gulv kvelden før, og morgenen etter var den slik. Det er en 13.3", men ebay sier det vil koste meg 3-600kr pluss frakt og moms om jeg bytter den selv Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Såpass ja, om du vil knote med å bytte den selv så gjør du det Lykke til Lenke til kommentar
dbass Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Høres ut som du har slengt beinet ut av senga i en eller annen drøm, og truffet maskinen. Enig med xClaymanx at å bytte defekte deler på laptop er knotete. Lykke til, er gøy prosjekt Lenke til kommentar
toth Skrevet 27. august 2012 Forfatter Del Skrevet 27. august 2012 Ser overhodet ikke avskrekkende ut: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå