Redaksjonen. Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 NJFF har laget en fyldig og nyttig app for alle som er interessert i jakt og fiske. Test: NJFF Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 strategisk lansert, denne skal jeg få lasta ned før sesongen nå Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 (endret) Ikke det at jeg ikke klarer å finne appene selv, men har dere sluttet å legge ut link? Jeg installerer ofte apps via pc, og da er det greit å få en link direkte til appen. Spesielt der hvor det kan være flere varianter eller kopier. På Google Play ligger den uansett her: NJFF Nå er ikke jeg en jeger, men tenkte å se om den kunne ha noen nytteverdi for en amatørfotograf. Endret 27. august 2012 av XmasB Lenke til kommentar
Kurt Lekanger Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Ikke det at jeg ikke klarer å finne appene selv, men har dere sluttet å legge ut link? Jeg installerer ofte apps via pc, og da er det greit å få en link direkte til appen. Spesielt der hvor det kan være flere varianter eller kopier.På Google Play ligger den uansett her: NJFFNå er ikke jeg en jeger, men tenkte å se om den kunne ha noen nytteverdi for en amatørfotograf. Det er bare en forglemmelse. Takk for at du sa i fra - nedlastingslenker er nå på plass. :-) 1 Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 testet denne litt i dag, gode bilder av alle dyrene og oversiktlig med jakttider. fikk heller ikke "Baner i nærheten" til å fungere, men å søke på kommune gikk helt knall. også veldig kjekk info om våpenpuss, åper det kommer mer her dog, ikke mange jakttips enda. Lenke til kommentar
Gifse Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Liker min Windowsphone, men at det ikke kommer app'er til den også gjør at jeg vurderer android...... Lenke til kommentar
olundberg Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Liker min Windowsphone, men at det ikke kommer app'er til den også gjør at jeg vurderer android...... patience, app utvalget kommer seg sakte men sikkert Lenke til kommentar
Quote Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Herlig, utrolig nyttig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg