eirikst Skrevet 3. september 2003 Rapporter Del Skrevet 3. september 2003 Hei! Har hatt veldig lyst på en slik shuttle pc en stund nå. Den er så liten og fin . Men har også lyst til å kunne spille nye spill så jeg tenkte meg en radeon 9600pro eller bedre + kansje en gig mem. Tenkte også på en AMD Barton 2500. Da blir spørsmålet mitt: Er disse 200 watts psu'ene da gode nok. Noen som har noen råd til meg? På forhånd takk Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 3. september 2003 Rapporter Del Skrevet 3. september 2003 Jeg har 1 WD 180 og en WD 120 i min shuttle, samt en XP 2400+, 2*512 PC2700 og en NEC DVD-brenner. Jeg har også et radeonkort. Har ikke hatt noen problemer i det hele tatt. Lenke til kommentar
eirikst Skrevet 3. september 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. september 2003 Ok, men hvilken shuttle har du med hvilken strømmforsyning og hvilket radeon kort? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 3. september 2003 Rapporter Del Skrevet 3. september 2003 SN41G2, med 200w psu og et 9500pro-kort Lenke til kommentar
eirikst Skrevet 3. september 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. september 2003 Takk for svar. Lurer bare på hvordan ligger tempen i kassa di da? og CPU? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå