Malways Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Hei, jeg har i det siste merket at den er en slags lukt under eller av neglene mine(på hendene).. Av og til er den sterkere enn andre men jeg skjønner ikke hva dette kan være? De er ikke særlig bølgete eller misfarga, bare litt flisete i tuppene. Noen som har det på samme måte, eller vet hva det kan være? Lenke til kommentar
Pixma Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Hei, jeg har i det siste merket at den er en slags lukt under eller av neglene mine(på hendene).. Av og til er den sterkere enn andre men jeg skjønner ikke hva dette kan være? De er ikke særlig bølgete eller misfarga, bare litt flisete i tuppene. Noen som har det på samme måte, eller vet hva det kan være? Hei, Dersom neglene ser normale ut, men har begynt å lukte annerledes, er det ikke utelukket at det kan dreie seg om bakterievekst. Har du prøvd å klippe neglene, og vaske grundig etterpå? Lenke til kommentar
Malways Skrevet 27. august 2012 Forfatter Del Skrevet 27. august 2012 Nei ikke i det siste, takk for tips skal klippe de så fort som mulig! Lenke til kommentar
Malways Skrevet 1. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2012 Vet at dette emnet er gammelt nå, men velger å dra det opp igjen i og med at jeg har fått samme problem igjen.. Frister ikke særlig å klippe neglene nå som de er såpass fine så er det noen som har noen tips? Lenke til kommentar
stevia Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Eddik? Det tar jo knekken på lukt og bakterier Ellers kan du vel prøve antibac Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Neglebørste og såpe. Kan ikke folk vaske seg lenger? 4 Lenke til kommentar
Malways Skrevet 5. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2012 jeg vasker jo meg selfølgelig, men det virker ikke som det hjelper. overover: oki skal prøve det! takk Lenke til kommentar
Malways Skrevet 27. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2013 Drar opp igjen pga samme problem. Som dere sikkert merker kommer det med jevne mellomrom, veldig irriterende! Jeg vasker meg godt under neglene, så skjønner ikke hva som kan være feil? Føles ut som det er verre på noen negler..Så noen som sliter med det samme eller har flere tips? Lenke til kommentar
Arcturus2 Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Det kan være sopp. Det fester seg rundt negler. Gå til legen du:) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå