Frustert Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 jeg er en separest mann som har vært ute av markedet alt for lenge. Jeg søker i utganspunktet etter en dame for vennskap og elsker forhold altså ikke noe kjærlighetsopplegg i denne omgang. Er det noen der ute som har gode tips på dating sider som vil passe mine ønsker? Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Nettdating spenner over et enormt område. Noe grenser mot prostitusjon, noe er for folk med bestemte lyster, noe er ren utrodating, noe er ren prostitusjon, noe er barn og unge som bytter sex mot kontantkort og øl, og ja, det er mange falske profiler der ute. Menn utgir seg for å være villige vera, og andre dater gifte for å presse dem for penger etterpå. Nå er det mange år siden jeg var ung og drev med slikt, men leste jo annonser for å få et inntrykk av nivået og hva folk søkte etter. Umulig å anbefale noe, det er bare å søke rundt og se hva som dukker opp. Skal du ha løsere forhold så er det sexklubber og swingersmiljøer i "alle" byer om man oppdager dem, og kanskje det er et sted å starte i første omgang. Det er også mye rart på ulike chattesider, og når man lærer seg språket så dukker det fort opp folk i nærmiljøet som er emd på litt av hvert viser det seg. Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Ta noen kule bilder av deg selv og meld deg inn på Sukker.no. Kjenner selv mange som har hatt god suksess på den siden både for ONS og for utdypende forhold. Prøv å vær litt passiv men interessant i meldingene dine og ikke pes på med informasjon hun ikke har bedt om. Prøv å multithreade (holde flere samtaleemner i en samtale) og du vil klare deg fint Lenke til kommentar
AneH Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Jeg har en oversikt på www.getlove.no med de fleste nettdatingsidene i Norge som du kan se på. Det er enormt viktig at du er ærlig om at du er separert og at du er klar på hva du er ute etter, om det er forhold, en elsker etc. Lykke til med datingen. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 (endret) @rune87; Hvorfor svarer du på en tråd som døde for 3 år siden? Edit; Ooooops, det gjorde jeg også.... Endret 11. juni 2015 av Dante's Inferno Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg