Gå til innhold

BK: The Devil's Playground

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser kommentaren min tidligere kan misforstås. Først vil jeg si at du har mange veldig flotte bilder. Når jeg så dette så tenkte svart og rødt - effektfullt og morsomt. Et bilde jeg liker, men ikke fester meg lenge ved. Inntil jeg så tittelen. Det var da jeg lurte litt på hva du ville med det. Synes du har mange veldig flotte bilder. Det du la ut sist av rød Amcar er suverent! Poenget er at jeg synes dette bildet faller litt i forhold til de andre bildene dine. ( Er helt amatør - og kan bomme stort på det jeg sier her). Vet som sagt ikke hva du ville med bildet, om det er lek med ord, eller en historie du vil fortelle.Tittelen på bildet fikk meg til å tenke på at her er det noen som toucher innpå ting som ikke skal snakkes om. Det er modig! Rødt og svart er ekstremt effektfullt. Om du ønsker å fortelle en historie på noens vegne, så synes jeg det er modig. Og at du skal fortsette det med respekt og verdighet og de aller beste bildene du klarer å ta:)

Andre har helt sikkert helt andre synspunkter :)

Lenke til kommentar

Ønsker du en ærlig tilbakemelding?

Beklager litt sent svar. På generelt grunnlag så vil jeg alltid ha ærlige tilbakemeldinger på bildene mine, egentlig uavhengig om jeg legger de ut under "visning", "tips" eller "kritikk".

Ser du har gitt en lengere begrunnelse i etterkant, som er meget bra.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...