Hans Olav Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Kongshaug II Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Nydelig HDR bilde med "typiske" HDR farger Det har oppstått noen randeringer i fargene rundt sola. Regner med at dette er et resultat av overbehandling. Her kunne du laget to ulike versjoner av HDR, det ene litt mildere behandlet, og så penslet inn akkurat dette området rundt sola Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Synes det er utrolig vakkert! Men det er noe forstyrrende på treet til venstre, på V2 etter min menig. Samtidig er dette langt over hva jeg kan - så hovedbudskapet er VAKKERT! Lenke til kommentar
Mgr_Buddha Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Jeg foretrekker den beskårede versjonen. Forførende flotte farger. Lenke til kommentar
Trond Stenvik Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Nydelig lys og fin skarphet. Liker det godt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg