AnonymDiskusjon Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Jeg hadde en ubehagelig opplevelse for et par år siden, hvor en mann brukte fysisk makt for å ha sex med meg, mot min vilje. Typisk fest-voldtekt. Jeg var veldig rusa og det virket ikke særlig dramatisk, men det satte jo en støkk i meg. Det tok ikke lang tid før libidoen var på topp igjen. Sexen går helt fint, men merker at jeg har utviklet problemer med mannfolk. Jeg har blitt en kynisk militærfeminist og hvis en mann viser mer enn seksuell interesse for meg føler jeg at han vil "eie" meg og blir bare sint. Til og med kyssing føles ekkelt. Det er en jeg klarte å bli litt forelska i. Vi brukte lang tid og alt var romantisk og koselig. Så hadde vi sex og nå blir jeg bare kåt av ham, men alle andre følelser er borte. Hvor vanlig er dette? Har dere som har blitt voldtatt/vært utsatt for overgrep, opplevd noe lignende? Trodde jeg skulle få panikk ved synet av en penis, i stedet har det gått helt andre veien. Anonym poster: bd92333064d4b6692f440ceade63c97d Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Har vel sett alle mulige slags reaksjoner fra de venner og bekjente som har blitt voldtatt eller utsatt for andre overgrep. Alt fra ekstrem utagarende selvdestruktiv sex med alt og alle, via inneslutthet og psykiske knekker, til en kjapp avfeiing med at det skjedde og ferdig med det. Mange ser på alle menn som trusler i etterkant, og mister evnen til å stole på menn, mens andre ser på det som at de ble fratatt noe og derfor er det ikke mer å ta og derfor kan alle forsyne seg så mye de vil. Noen reagerer også på situasjoner som frembringer minner om situasjonen. Om han er litt for dominerende, kommer litt for overraskende på, lukten av alkohol, stemmen osv kan føre til voldsomme reaksjoner slik at mannen blir skjøvet unna. Noen forsøker å glemme, andre anmelder og blir ikke ferdig før mannen har fått sin dom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg