AnonymDiskusjon Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Hva syntes dere om følsome og kanskje litt beskjedene gutter, kontra de som er litt "badboy" ? Anonym poster: 9b40afd29db8ef98d9e280960170ed2d Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Uinteressante og kjedelige synes dem. 4 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. august 2012 Forfatter Del Skrevet 26. august 2012 Da får dem drite og dra da Anonym poster: 9b40afd29db8ef98d9e280960170ed2d 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. august 2012 Forfatter Del Skrevet 26. august 2012 Da får dem drite og dra da Anonym poster: 9b40afd29db8ef98d9e280960170ed2d Dem driter og drar og finner en bad boy Anonym poster: 73313c38014e48e7aca7a6b24ecdd138 1 Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Uinteressante og kjedelige synes dem. Det varierer nå fra jente til jente. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Følsomhet er en skikkelig turn-on i de rette omstendighetene. Det er ikke artig hvis karen gråter hele tiden fordi han blir overveldet av sterke følelser konstant, men det at han klarer å åpne seg og være sårbar er veeeeeeldig turn-on, og er ett must for meg. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Herp. Spør Raw, hun er talsperson for alle kvinner. 1 Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Følsomhet er en skikkelig turn-on i de rette omstendighetene. Det er ikke artig hvis karen gråter hele tiden fordi han blir overveldet av sterke følelser konstant, men det at han klarer å åpne seg og være sårbar er veeeeeeldig turn-on, og er ett must for meg. Tror ikke at TS tenker på menn/gutter som gråter hele tia, men mer at de faktisk kan vise følelser og ikke er totalt drittsekker som ikke bryr seg om jentas følelser (min tolkning). Herp. Spør Raw, hun er talsperson for alle kvinner. Du trenger nok ikke å bekymre deg for henne lenger. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Følsomhet er en skikkelig turn-on i de rette omstendighetene. Det er ikke artig hvis karen gråter hele tiden fordi han blir overveldet av sterke følelser konstant, men det at han klarer å åpne seg og være sårbar er veeeeeeldig turn-on, og er ett must for meg. Tror ikke at TS tenker på menn/gutter som gråter hele tia, men mer at de faktisk kan vise følelser og ikke er totalt drittsekker som ikke bryr seg om jentas følelser (min tolkning). Hvis det er tilfellet så er det bare søtt og digg Det er nå MIN mening da! Vet selvsagt om idioter som prøver å få til ett meningsfylt forhold med noen som åpenbart ikke bryr seg om dem overhode, men de er som regel en minioritet. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 (endret) Har du tall på det? Nei, kun erfaring som jente med jentevenner og bekjente som er jenter Det virker ikke som det er utrolig vanlig at jenter faller for den typiske bad boy'en som enkelte tror. Endret 26. august 2012 av BuffyAnneSummers 1 Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Har du tall på det? Nei, kun erfaring som jente med jentevenner og bekjente som er jenter Det virker ikke som det er utrolig vanlig at jenter faller for den typiske bad boy'en som enkelte tror. Vet ikke om jeg er helt på jordet nå, men kan det tenkes at man heller liker badboys for ONS (one night stand) og at snille og følsomme typer er mer kjærestemateriale? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Når det gjelder ONS så spiller det da liten rolle om karen er en badboy eller en som er mer følsom av seg? Man skal jo bare få pult og så gå videre Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Hehe point taken. Tenkte bare at en "drittsekk" har større sjanse for å få seg noe enn la oss si en som sitter i sofaen og er beskjeden og ikke tør å snakke med jentene. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Der har du greia, tror jeg. Det hjelper å ''by på seg selv'', som det så fint heter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå