Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jenter; Hva syntes dere om...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Følsomhet er en skikkelig turn-on i de rette omstendighetene. Det er ikke artig hvis karen gråter hele tiden fordi han blir overveldet av sterke følelser konstant, men det at han klarer å åpne seg og være sårbar er veeeeeeldig turn-on, og er ett must for meg.

Tror ikke at TS tenker på menn/gutter som gråter hele tia, men mer at de faktisk kan vise følelser og ikke er totalt drittsekker som ikke bryr seg om jentas følelser (min tolkning).

Herp. Spør Raw, hun er talsperson for alle kvinner.

Du trenger nok ikke å bekymre deg for henne lenger.

Lenke til kommentar

Følsomhet er en skikkelig turn-on i de rette omstendighetene. Det er ikke artig hvis karen gråter hele tiden fordi han blir overveldet av sterke følelser konstant, men det at han klarer å åpne seg og være sårbar er veeeeeeldig turn-on, og er ett must for meg.

Tror ikke at TS tenker på menn/gutter som gråter hele tia, men mer at de faktisk kan vise følelser og ikke er totalt drittsekker som ikke bryr seg om jentas følelser (min tolkning).

Hvis det er tilfellet så er det bare søtt og digg ;) Det er nå MIN mening da! Vet selvsagt om idioter som prøver å få til ett meningsfylt forhold med noen som åpenbart ikke bryr seg om dem overhode, men de er som regel en minioritet.

Lenke til kommentar

Har du tall på det? :tease:

Nei, kun erfaring som jente med jentevenner og bekjente som er jenter :) Det virker ikke som det er utrolig vanlig at jenter faller for den typiske bad boy'en som enkelte tror.

Vet ikke om jeg er helt på jordet nå, men kan det tenkes at man heller liker badboys for ONS (one night stand) og at snille og følsomme typer er mer kjærestemateriale?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...